A Citadella

212-es kaland

Éppen vadászni indulsz, mikor hirtelen meglátsz egy Pusztítás Citadellát! A hatalmas épület a levegőben lebegve közeledik egy szövetség falaihoz… a tiédhez! Meg kell állítanod, mielött még bekövetkezne a legrosszabb! Üldözőbe veszed az építményt, lenyűgözőre fejlesztett lábizmaiddal sikerül is utolérned. Azonban a magas falakat nem lesz könnyű megmászni, de szövetséged iránti felelősségérzeted előrehajt.

1. próba: mászás

Nagyszerű, sikerült bemásznod egy ablakon. Odabent csupán néhány fáklya és gyertya világítja a folyosókat. Lépéseket hallasz, gyorsan elbújsz egy sötét zugban. Az őr nincsen egyedül, a torzszülött ebe kiszagol! A csata kétséges kimenetelű.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Ezekkel végeztél, keresni kezded az irányító termet, ahol a Citadellát kormányozzák. Árnyként követsz egy járőrt, aki folyton motyog magában.
- Mit mondjak a főnöknek, mit mondjak a főnöknek?
Minden bizonnyal oda siet, ahova te is. Hirtelen a fickó eltűnik egy ajtóban, amit egy ismerős, ámde annál gyengébb szövetség címere díszít. Ennek a klánnak sok bosszúságot okoztatok, ezért is akarhatják bevetni ellenetek a Citadellát. Berontassz hát, de csak sejted, hogy egy mágikus csapda vár rád!

2. próba: csapdaészlelés

A csapdát kikerülve azonnal keresni kezded, ki irányítja a Citadellát, és meg is akad a szemed egy testőrökkel körülvett végzetúron. Mind meghökkenten fordulnak feléd. A klánfőnök utasítja társait az elpusztításodra, ámde van egy titkos fegyvered. Megpróbálsz nagyobb mennyiségű lélekenergiát kiereszteni a testedből, hogy megfélemlítsd ellenfeleidet.

3. próba: lélekenergia

A kirobbanó energiától szó szerint elégtek a testőrök sőt, a főnök is. Hú, erősebb vagy, mint hinnéd? De most csak az érdekel, hogyan állítsd le a Citadellát. Egy ablakból látod már szövetséged épületeit és társaidat is, akik mind a borzalmas épületet nézik, földbe gyökerezett lábakkal. Végül sikerül visszafordítanod a Citadellát, s az említett nyíláson át kiugrasz. Társaid mind ünnepelve fogadnak, és hálájuk csekély jeleként adnak néhány lélekgyémántot a kincstárból. Ez a nap is jól sikerült!

Vissza a kalandokhoz