A Fészek

164-es kaland

- Behemot vagyok, a Kristály Horda egyik tábornoka. Szükségem lenne a segítségedre. Egyre gyakrabban szenvedünk vereséget a többi hordától, az állandó háborúzás a fennmaradásunkat kockáztatja. Tudomásunkra jutott, hogy a közelben található toronyban egyik legnagyobb ellenfelünk egy zafír drakónt bűvölt el és vett rá arra, hogy mágikus tojásait kiköltse. A fiókákat születésüktől fogva a harcra nevelné és ellenünk fordítaná. Mostanra teljesen elmérgesedett a helyzet, mára folyamatosan háborúban állunk, amint kimerészkedünk a katakombákból nincs egy nyugodt percünk sem. Ez a végzetúrnő gyengébbeket sem kíméli. A zafír drakónok beidomításával gyorsan mozgó hatalmas erejű lényekre tenne szert, utolsó csepp esélyünket is szertefoszlatva ezzel. Segíts nekünk, kérlek! Pusztítsd el a toronyban fészkelő drakónt és a tojásokat. Vigyázz, a tornyot a végzetúrnő zsoldosai őrzik, le kell győznöd őket, hogy a célodat elérd.

Úgy döntesz, hogy segítesz a tábornoknak. Az útbaigazítás után hamar rábukkansz a még épülő toronyra. Már messziről kiszúrod, hogy egy fekete lovag járőrözik a torony körül. Tisztában vagy vele, hogy a fekete lovagokat nem lehet megvesztegetni, így ha be akarsz jutni, végezned kell vele.

1. próba: csata (fekete lovag?)

Most hogy végeztél az őrrel, ideje bent is körülnézni. Bejáratot sajnos nem találsz bármennyire is keresgélsz. Talán jobb lett volna kihúzni a lovagból a bejutáshoz szükséges szavakat. A magasban megpillantasz egy ablakszerű nyílást. Talán azon bejuthatsz az épületbe.

2. próba: mászás

Az ablakból egy kis szobába toppansz. Úgy tűnik, ez egy raktár. Halomban állnak a különböző fel nem használt építési anyagok, gerendák, kötelek, márványtömbök építési tervek. Nincs vesztegetni való időd, végezned kell a drakónnal amíg észre nem veszik az őr hiányát, és riadót nem fújnak. A raktárból kilépve egy csigalépcsőre bukkansz. Amint hozzászokott szemed a félhomályhoz, megindulsz felfelé. A drakónnak és a fészeknek a torony tetejében kell lennie, az út közben felbukkanó ajtókra ügyet sem vetsz, igyekezned kell, fogytán az időd. A folyosó egy nagy, vasalt ajtóban végződik, ami előtt egy fekete lovag strázsál. Szó nélkül rád ront.

3. próba: csata (fekete lovag?)

Szusszansz egyet miután végeztél az őrrel, közben az ajtót vizslatod. Nem látsz rajta se zárat, se kilincset, úgy tűnik, mágia védi, vagy csak belülről nyitható. Be kell törnöd, ha tovább akarsz jutni.

4. próba: erő

Átlépve az ajtó törmelékein egy apró szobába jutsz, a berendezés mindössze egy ágyból és egy asztalból áll. Szemközt egy lépcső indul felfelé, végéből fény szűrődik a szobába. Ez már a fészekhez vezet! A lépcsőt egy rács zárja el előled, a kinyitásához a zárat nyitó találós kérdésre kell válaszolnod.

5. próba: kvíz

Sikerült! Visszatartod lélegzeted, és a legkisebb pisszenés nélkül indulsz meg a lépcsőn. Felérve már tudod miért nem lett befejezve a torony. A drakón fészke olyan hatalmas, hogy a tetőszerkezetet és a falakat már nem tudták köré építeni. Ez a torony nem ekkora fészekre lett méretezve. A fészekben a tojásokon ott alszik a hatalmas drakón, de nincs egyedül. Előtte egy fekete bőrű, csontsovány végzetúrnő mormol érthetetlen szavakat, természetfelettien hosszú, vézna, pálcika ujjaival formáz mágikus rúnákat a levegőben. Szerencsére nem vett észre.
Kihasználva a meglepetés erejét a mágus mögé lopózol, és akkorát taszítasz rajta, hogy átbucskázik a torony peremén, és sikoltozva a mélybe zuhan. Egy gonddal kevesebb. Ha nem is törte ki a nyakát, biztos, hogy nem fog zavarni amíg elvégzed amiért jöttél. A zafír drakón közben kezd ébredezni a bűvös álomból, vele nem lesz ilyen egyszerű dolgod.

6. próba: csata (zafír drakón)

Végeztél a lénnyel, és ahogy látod, a csata hevében a tojások is összetörtek. Teljesítetted amiért jöttél. Lefelé menet a kátrányos hordók segítségével felgyújtod a tornyot is, biztos ami biztos. Behemothoz visszatérve elmeséled neki a történteket, jutalmad sem marad el.

Vissza a kalandokhoz