A hágó

504-es kaland

mezo.jpg

Rosszul aludtál, korán ébredtél és elhatároztad, hogy egy kis felfedező túrára mész ma. Egy ismerős mező távoli horizontjában hatalmas hegyeket látsz, melyek felé eddig nem merészkedtél, de most ezt nézed ki úticélnak! Ahogy a hegyek felé tartasz, egy- két állatot elejtesz, hogy megfelelően felkészülj a hosszúnak ígérkező túrára. Szerencsédre van köztük egész nagynak mondható szörny is, melyek jókora adag lélekenergiát tárolnak.

1. próba: csata

sziklavar.jpg

Ahogy odaérsz a hegy lábához, nem látsz más megoldást, másznod kell. Csak így láthatod meg mi van a hegyen túl.

2. próba: mászás

romhaz2.jpg

Rendkívül kifinomult képességeidnek köszönhetően nem csak a mászásra koncentrálsz. Aprólékosan figyelheted a tájat is. Így vehetted észre, hogy a közelben egy hágón keresztül várromhoz vezet egy kicsiny út.

3. próba: szerencse

csupaszdrakon.jpg

Úgy döntesz, megnézed közelebbről is azt a romot. Hátha….
Pár nagyobb szökkenés után meg is találod a hágó kezdetét és elindulsz rajta a rom felé. Meglepetéssel észleled, a romnak van őrzője!
Kikerülni nem tudod és menekülni sem akarsz, így megküzdesz vele.

4. próba: csata

kincstar.jpg

Húhh… nem volt könnyű csata, de sikerült győzni. Most már bátran megnézheted mit rejthet egy őrzött romvár. Titkon reménykedsz egy kis "kincsben", ha már ennyire védte a szörny.
Találsz is egy zárt ajtót.

5. próba: zárnyitás

Nagy meglepetésedre tömérdek kincset találtál az ajtó mögött, de téged csak a lélekgyémánt érdekel. Magadhoz veszed a talált lélekgyémántokat és hazaindulsz.

Vissza a kalandokhoz