A Hercegnő Hat Probája

108-as kaland

Egy füstös kis kocsmában hallottad, hogy nagy jutalom vár arra, aki, kiállja a Császár unokahúga, Dreana Hercegnő hat próbáját. Nekivágsz hát az útnak. Fárasztó, egész nap tartó, hosszú gyaloglás után megérkezel a palota közelébe. Meglepetten fedezed fel, hogy a bejárathoz egy sűrű, növényekkel benőtt labirintus vezet. Látod, hogy itt semmi nem segíthet rajtad, csak a vak szerencse.

1. próba: Szerencse

Nagy nehezen sikeresen átverekeded magad a szövevényes labirintuson, melynek végén egy vérszomjas Minotaurusszal nézel farkasszemet. Meg kell küzdened vele, ha be akarsz jutni a palotába.

2. próba: csata

A szörnyeteg holttestét átlépve, megpillantod a Hercegnő gyönyörű palotáját. Odaérsz a kapuhoz. Az őr békésen szunyókál. Nincs kedved magyarázkodni, hogy miért jöttél, inkább megpróbálod elcsenni a kulcsot az övéről.

3. próba: lopás

Halkan kinyitod a kaput és beosonsz rajta. Kisebb bolyongás után megérkezel a trónterem bejáratához. Az ott posztoló őr megkér, hogy várj, amíg fogadni tudnak téged. Hosszas várakozás után megnyílik előtted az ajtó, és megpillantod a Hercegnőt. Gyönyörű, hosszú, fekete haja meztelen vállára omlik, kék szemének csillogását csak a koronájában lévő gyémántok múlják felül. Trónja mellett egy északi tigris heverészik békésen. Kedvesen rád mosolyog. Letérdelsz elé, ahogy egy uralkodó előtt illik.
- Üdvözöllek téged, látom, az első két próbát kiálltad, átjutottál a labirintuson és legyőzted az őrzőjét is. A következő megpróbáltatás könnyebb lesz, udvari tanácsadóm egy kérdésére kell megfelelned, készen állsz?
- Igen, természetesen – feleled magabiztosan.

4. próba: kvíz

- Hmm, látom ezzel nem tudtalak megfogni, de idáig még sokan eljutottak. Udvari mágusom most azt fogja megvizsgálni, hogy elméddel képes vagy-e elhárítani a támadását.
Egy rozzant öregember lép eléd, göcsörtös botjára támaszkodik, melynek végén zölden pulzáló smaragd gömböt látsz. Bal kezét felelmeli és szikrázó villámokat szór feléd. Minden erődet összeszeded, hogy védelmi burkot tudj magad elé vonni.

5. próba: IQ

Erős az öreg, de azért sikerül visszatartanod a támadását. Fiatalabb korában esélyed sem lett volna ellene. Pár perc után, felhagy a próbálkozással.

- Gratulálok, ez kevés jelentkezőnek sikerült eddig, most pedig legkedvesebb húgommal, Christinával kell megküzdened. Ő valaha a smaragd horda egyik legerősebb varázslónője volt, de egy ideje már a zafír hordát erősíti, viszont tudásából mit sem vesztett. Készen állsz, vagy inkább feladod?
- Készen állok Hercegnőm, ha már idáig eljutottam, most nem fogom feladni – mondod eltökélten.

Megpillantod Christinát, egy nagyon fiatal lányt, szinte még gyerek. Érzed, ahogy árad belőle a mágikus erő. Némi gondolkodás után, rájössz, hogy felesleges lenne egy hosszabb csatába bonyolódni vele, hiszen zafírként olyan gyorsan regenerálódik, hogy biztosan alul maradnál. Egy varázslattal azonnal győznöd kell.

6. próba: kritikus varázslat

Egy varázslattal leteríted a kislányt. Eszméletlenül fekszik a földön. Odarohansz hozzá, hogy segíts rajta. Egy gyógyital biztosan megteszi majd.

7. próba: gyógyital

- Köszönöm. Ügyes voltál, ritkán találok legyőzőre – mondja Christina.
- Nos, a végső hatodik próba vár már csak rád, meg kell küzdened az én kis házi kedvencemmel!
A Hercegnő int északi tigrisének, ami komótosan feltápászkodik, majd szaladni kezd feléd és teljes lendülettel rád veti magát.

8. próba: csata (északi tigris?)

Könnyedén legyőzted a tigrist. A Hercegnő kezét az állatra rakja, és sebei egy pillanat alatt beforrnak. Az állat visszasétál a trón mellé és békésen elterül. - Gratulálok, minden próbát kiálltál. Választhatsz két dolog közül, hogy mit szeretnél jutalomként. Az egyik lehetőséged, hogy megkapod a bajnoki medálomat, melyet egy viadalon szereztem meg, vagy ha gondolod némi lélekgyémántot is fel tudok ajánlani. - Ó Hercegnőm, igazán megtisztelő, de nem tudnék más medáljával ékeskedni. Bár nagyon vágyom egy ilyenre, mégis megelégszem a gyémántokkal inkább. Bajnoki viadalt én is nyerhetek még, bármikor – válaszolod bölcsen. Örülsz a megszerzett gyémántoknak.

Vissza a kalandokhoz