A játék

756-os kaland

jatek.jpg

Vadászatból vissza érve úgy döntesz megjutalmazod magad néhány kellemes órával a kocsmában. A melletted levő asztalnál hárman ülnek és feltűnően jól mulatnak aminek láttán elfog téged a kíváncsiság vajon mit is csinálhatnak. Amint megindulsz feléjük észre veszed hogy valamiféle játékot játszanak. Megkocogtatod az egyik végzetúr vállát és megkérdezed csatlakozhatsz e hozzájuk.

- Hát persze! A feltétel csak annyi, hogy be kell adni egy kevés lélekenergiát mint nevezési díj.

1. próba: lélekenergia

kockazik.jpg

Felvilágosítanak hogy a játék három körből áll!
És a nyertes néhány lélekgyémánttal lesz gazdagabb!
Az első kör a kockázás, a szabályok egyszerűek aki nagyobbat dob nyer, aki a legkevesebbet kiesik.

Most minden csak a szerencsén múlik…

2. próba: szerencse

szetver.jpg

Szerencséd volt, tehát következhet a második kör, nemmás mint egy egyszerű szkander verseny a játékban maradt két végzetúrral.
- Hmmm… ez tetszik! - gondolod magadban.

3. próba: erő

fogados.jpg

A szkander versenyt megnyerted ráadásul még csak meg sem erőltetted magad. Végül benn maradtál az utolsó körben is. Az utoljára maradt ellenfeled azt magyarázza hogy ez egy egyszerű vetélkedő, a fogadós feltesz egy kérdést, aki tudja a választ nyer!

4. próba: kvíz

Ellenfeleid és a fogadós gratulálnak neked, majd átnyújtják a győztesnek járó nyereményt, és csalódott arccal vissza ülnek a helyükre, mit sem törődve velük odébb állsz frissen szerzett lélekgyémántjaiddal.

Vissza a kalandokhoz