A Kihívas Tornya
kihivastornya.jpg

A Kihívás tornya egy égig érő épület. Minden szintjén szörnyekkel kell a végzeturaknak szembenézniük, minden szinten erősebbekkel. Minden egyes csata után van egy feladat, amit teljesíteni kell ahhoz, hogy feljuthass a következő szintre.
A Kihívás tornya mindössze egyetlen hétig elérhető!

Jutalmak a legyőzött toronyellenfelek számától függően, az esemény végeztével vehetőek át. Minden 5. toronyellenfél legyőzése után jutalom jár, egészen a 110. toronyellenfélig. Továbbá minden egyes toronyellenfél legyőzése esetén, illetve sikeres segítségnyújtás után kapunk 1 kihívás tókent.

A csata

Csata során szörnyek ellen harcolunk, melyek rendszerint egy vagy két elemmel rendelkeznek. Szörnyek után jár TP, de LE-a nem.
elemek.jpg
Fenti sor: tűz, jég, levegő,
alsó sor: föld, világos, sötét.

Miklós hozzászólása:

"Az eddigi eseményekhez képest 2 újdonság is lesz.

Az egyik, hogy a szörnyeknek specialitásuk lesz egy-egy elemmel szemben való sebezhetőség ill. sebezhetetlenség (tűz, jég, fény, sötétség stb). Ehhez a meglévő varázslatokhoz és bizonyos felszerelési tárgyakhoz elem típust fogunk rendelni, tehát nem lesz mindegy, hogy milyen felszereléssel szállsz szembe a szörnnyel.

A másik újdonság, amit már a szörnyidézésnél akartunk, de végül elvetettünk, a segítségkérés. Segítséget kérhetsz egy csatához egy másik játékostól, ill. segítséget ajánlhatsz a barátodnak. Így a csaták egy részét segítőkkel magad mögött tudhatod, még akkor is, ha nem rendelkezel megfelelő elemi fegyverrel, vagy egyszerűen nem vagy elég erős."

Pl. egy csatára: szörnyünk csak tűz elemmel rendelkezik. Ekkor megfelelő öltözetként válasszunk olyan fegyvert és varázslatot, ami ellentétes(dupla sebzést okozunk) a szörny elemével, tehát a jeget. Páncélnak és pajzsnak pedig olyan eleműt, ami azonos(fele sebzést szenvedünk el) a szörnyével, esetünkben ez a tűz lesz.

Segítségkérés módja:

1. Lista alapján szűrve: kiválasztjuk az adott kategóriát attól függően, hogy mekkora szintű játékostól szeretnék a segítséget kérni, majd rákattintunk a "Segítséget kérek" gombra. Ekkor ha van az adott kategóriában segítő karakter a rendszer véletlenszerűen dob egyet.

2. Lebeszélés útján: írunk annak a karakternek, akitől a segítséget várjuk. Ezután az illető ha úgy dönt, hogy segít a "Segítséget nyújtok" mezőbe beírja a karakterünk nevét, majd rányom az "OK" gombra. Innentől kezdve él a segítségnyújtása, melyet az 1. pontban leírtak alapján, szűrés útján vehetünk igénybe. Kiválasztjuk azt a kategóriát, melyben a segítséget nyújtó karakter szerepel és rákattintunk a "Segítséget kérek" gombra, ekkora a rendszer automatikusan a segítő karaktert fogja dobni.

Kiegészítés: (Egy nap legfeljebb 3 játékostól kérhetsz segítséget, és 3 játékosnak adhatsz.)