A koponyás banda

577-es kaland

csontok.jpg

Néha minden végzetúrral és végzetúrnővel előfordul, hogy nem jár sikerrel vadászat során. De veled most rendkívül cudarul bántak az égiek, hiszen nem elég, hogy nem bukkantál zsákmányra, egy óvatlan pillanatban meg is csúsztál, és egy sötét gödörbe estél. Vajon hogyan fordulhatott ez elő egy olyan gyakorlott vadásszal, mint te? És vajon honnan bukkant elő az a luk, miért nem láttad előbb? Sok- sok megválaszolatlan kérdés…

1. próba: életpont

nagyobbverfarkas.jpg

Alig értél földet, még mindig sajgó tagjaidat próbálod összeszedni, amikor nagy zajra leszel figyelmes.

- Azt hiszem, hogy lakik itt valaki. - mondod, és ebben a pillanatban egy mögötted álló minotauruszra leszel figyelmes. Tehát ez nem volt véletlen, ez egy rablóbanda, vagy valami hasonló, ami ilyen tisztességtelen módon szerzi zsákmányát.
- Ha azt teszed, amit mondok, nem esik bántódásod, ezt megígérhetem. Akkor öllek meg, amikor csak akarlak, semmi esélyed sincsen ellenem. De holtan semmit sem érsz nekem. Tudni akarom, hogy hol van a végzeturak titkos rejtekhelye, amit csak a kiválasztottak ismernek. Szóval felelj! - mondja határozottan.
- Ha tudnám, se mondanám el neked. - feleled. Vajon honnan tudhat ő erről a kincsről? Te is csak régi legendákból ismered a történetet, tán nem is igaz. Nem sok időd van ezen gondolkodni, hiszen azonnal int egyik állatának, hogy az induljon harcba ellened…

2. próba: csata

eszakitigris.jpg

Kemény csata volt, érzed, hogy ez sokat kivett belőled. Körbenézel, és látod, hogy meglepődött tekintetek figyelik legyőzött társukat. Erre nem számítottak, de igazából te sem voltál biztos abban, hogy ilyen könnyen felülkerekedsz a vérfarkason. Hiába, elpártolt a vadászok szerencséje mellőled, így a betevő is alig volt meg az utóbbi időkben, és ráadásul a pajzsod is megrepedt a napokban, amit még nem tudtál azóta kicserélni a lélekkufárnál.

- Ha ez minden, amit tudsz, akkor jobb lesz, ha elengedsz, vagy te is megjárod. - mondod a minotaurusznak határozottan, próbálod megfélemlíteni.

Nevetve küldi rád másik állatát is.

3. próba: csata

varkaudarberzerker.jpg

Ez még komolyabb összecsapás volt, már nem sok erőd maradt, de azt összeszeded, hogy ne látszódjon rajtad, hogy mennyire kifárasztott ez a két viadal.

- Ez minden? - kérdezed hetykén, amivel végre célt értél, a minotaurusz dühös lesz, és üvöltve csapja oda pallosát a közeli sziklához.
- Ezért megfizetsz te csúszómászó kis galetki! - és testőrét is rád küldi.

4. próba: csata

kived.jpg

- Most már tényleg feldühítettél. Kapsz egy utolsó esélyt, áruld el a rejtekhelyet, és futni hagylak. - üvölti miközben arca eltorzul, és kezein az izmok teljesen megfeszülnek a dühtől.
- Soha nem mondom el senkinek sem. - válaszolod, mintha tudnád pontosan, hogy hol is van az a kincs. Erre hirtelen egy mágikus sugár csap feléd.

5. próba: IQ

gyogyul.jpg

Szerencsére jól megtanultad az elméd erejét használni, így nem foghatott ki rajtad a feldühödött minotaurusz varázslata. Magabiztosabban állsz ost már előtte, mivel tudod, hogy varázslattal nem tud föléd kerekedni.

- Most már mehetek, vagy van még valami csatlósod, akit meg kell, hogy öljek? - kérdezed, mire gyorsan a pallosához ugrik, és minden erejével feléd sújt vele…

6. próba: védekezés

minotauruszvezer.jpg

Nem dől el ez ilyen könnyen. Az elkerülhetetlen bekövetkezik, amikor a minotaurusz támadóállásba helyezkedik, és összegyűjti erőit, hogy elpusztítson egy hosszú, véres harcban. Látod, ahogyan szeme vérben forog, teljesen feldühítetted viselkedéseddel, és persze azzal, hogy társait mind megölted. Erre is számítottál, hiszen egy bosszúra szomjazó ellenféllel szemben a te józan gondolkodásod sokkal jobban érvényesül a harcban…

7. próba: csata
….
8. próba: kritikus varázslat
….
Vissza a kalandokhoz