A kufár megbízása

631-es kaland

babocak.jpg

Szövetséged palotájába indulsz, hogy elkölthesd a vadászaton megszerzett lélekenergiát. Egy különleges kardot nézegetsz, amikor a lélekkufár magához hív.
- Látom jó szemed van a fegyverekhez The_Public_Enemy… Már többször láttalak harcolni az arénában és úgy vélem alkalmas lennél a legújabb gyógyitalomhoz szükséges növény megszerzésére. Bőségesen megjutalmazlak, ha elvállalod.
Már rég nem kaptál küldetést a hordaparancsnoktól, így nagy kedvvel mondasz igent a kufárnak.
Nem is vesztegetitek az időt, a kufár elmondja merre menj, és hogy pontosan milyen növényt kell megtalálnod. Nem érted mindig mire gondol de próbálsz nagyon odafigyelni

1. próba: IQ

felemel.jpg

Könnyedén visszaemlékszek a lélekkufár minden szavára nagyszerű memóriádnak köszönhetően.
Egy hegy lábához igyekszel, ami 4 órányira van tőled.
Nem messze úticélodtól egy szakadékhoz érsz, ahol egy függőhídnak kellene lennie. Kellene…
Körülnézel hátha van egy másik híd. Ekkor megpillantasz egy nagy kidőlt fát nem messze az erdő szélén.
- Pont jó! - gondolod magadban, de visszaveszel a lelkesedésből, amikor megpróbálod felemelni

2. próba: erő

ijasz.jpg

Az éveken át tartó edzés meghozta gyümölcsét, könnyedén átjutsz.
Már két órája hogy átjöttél a szakadékon és semmi olyasmit nem látsz amiről a lélekkufár beszélt volna, úgy néz ki eltévedtél. Tovább sétálsz és egy völgybe érsz. Bár messze vannak tőled, 3 alakot látsz a távolban. Óvatosan közelítesz feléjük. Az egyikük a Smaragd Horda tagja, a másik kettőn viszont semmilyen jelzést nem látsz. Renegátok!
Futni kezdesz hogy a másik végzetúr segítségére siess. Egyikük észrevesz és feléd szegezi íját. Könnyedén kitérsz a lövése elől majd kardot rántasz.

3. próba: csata

Bár jól harcolt, mégis apró sérülésekkel megúszod.
A másik végzetúr komoly sérüléseket szenvedett. Megpróbálod ellátni a sebeit, azt mondja jól ismeri a környéket és szívesen segít neked.

4. próba: sebgyógyítás

babocak.jpg

Elmondasz mindent amit a növényről tudsz. A másik végzetúr bólogat, majd rövid séta után egy erdőbe értek. Az ösvényről letérve kis idő múlva megpillantjátok a keresett növényeket. Néhány pillanattal később veszel észre két erdei tündért. Sokat hallottál már mágikus erejükről, és arról hogy nem túl barátságosak.
Mormolni kezded a mentális robbanás igéjét, bízva varászlatod erejében.

5. próba: kritikus varázslat

A varázslat sikerült, az apró lények testei élettelenül esnek a földre. Szedsz néhányat a növényekből, majd hazaindulsz. A lélekkufár nagyon megörül amikor megtudja, hogy sikerrel jártál. - Tudtam hogy benned lehet bízni The_Public_Enemy, ezután kedvezménnyel vásárolhatsz nálam! Majd átad egy lélekgyémánttal teli erszényt.

Vissza a kalandokhoz