A mágus próbái

5-ös kaland

magus2.jpg

Összetalálkozol egy varázslóval. Számos galetki mágus tagadja a végzeturak harcos útját, és csak és kizárólag a mágiától függ, mint ez az ősz férfi is. Tiszteletteljesen üdvözlöd.

1. próba: meggyőzőkészség

- Látom, gyermekem, illemtudó vagy, sok más harcossal ellentétben! Jutalmul lélekgyémántokat kaphatsz tőlem - ha bizonyítod, hogy megfelelően rátermett vagy. Három próbát kell kiállnod!
- Rendben, lássuk!
- Az első feladat a legnehezebb: bizonyítsd be, hogy nemcsak elvenni, de adni is képes vagy lélekenergiát!
Vajon tényleg megér ennyit néhány lélekgyémánt? Lassan felemeled a kezedet.

2. próba: lélekenergia

- Rendben van. - mosolyodik el az öregember. - A többi próba ennél jóval könnyebb lesz! A második feladat csupán annyi, hogy helyesen kell válaszolnod egy találós kérdésemre!

3. próba: kvíz

- Nagyszerű! Most már csak az utolsó próba van hátra. Bizonyítsd be, hogy mágikus képességeid megérdemlik a tiszteletemet! - a következő pillanatban már emeli is fel a kezét, és pusztító energianyalábot lő feléd!

4. próba: IQ

A varázslatot könnyedén elkerülöd. A mágus komoran végigmér. Nem vagy benne biztos, hogy az utolsó tényleg próba volt, vagy egy próbálkozás arra, hogy eltegyen láb alól, és kiraboljon, vagy lélekenergiádat vegye. - Öreg, most már vége a próbáknak. Ide a lélekgyémántokkal, ahogy megegyeztünk! A mágus lassan ugyan, de bólint. A zsebébe nyúl, és a tenyeredbe szórja a lélekgyémántokat.

Vissza a kalandokhoz