A mentés

230-as kaland

fuldoklik.jpg

Vadászni indultál. Egyszer csak ordítás hangját hallod a folyó felől. Odarohansz sietve, majd látod, hogy egy végzetúr fuldoklik a vízben. Semmivel sem törődve belevetetted magadat a vízbe, ám a folyó erős sodra egy sziklához vágott.

1. próba: életpont

vizisarkany.jpg

Kissé szédelegve azért megpróbálsz odaúszni társadhoz. Ám tőled nem messze egy víziszörny tűnik fel. Elég éhesnek látszik, megpróbálsz gyorsabban úszni. Most már nem csak a végzetúr életét kell mentened, hanem a sajátodét is. És bekövetkezett az, amit nem akartál. A szörny egyik csápjával megragadta a lábadat, és a víz alá rántott. Gyorsan kell cselekedned, azonnal előrántod fegyveredet.

2. próba: csata

fenyfolyo.jpg

A szerencse neked kedvezett, ugyanis a szörnyet könnyedén elpusztítottad. Gyorsan felúszol a víz felszínére. Társadat azonban sehol sem látod. Nem sokkal később meghallod kiáltását. A szerencsétlenül járt egy sziklához kapaszkodott. Már csak a szerencsében bízhatsz, hogy megmentsd.

3. próba: szerencse

Végül sikerült kihúznod társadat a partra, aki egy kis pihenés után megköszönte segítségedet, és jutalmul lélekgyémántokat nyújtott át. Te megköszönted neki, és elbúcsúztatok egymástól. Mikor tovább mész azon gondolkodsz, hogy vajon megmentett e volna téged is, ha bajban lettél volna…

Vissza a kalandokhoz