Alternatív fejlődés képességek
afpontok.jpg

60. szinttől kezdve a játékosok alternatív fejlődés (AF) pontokat gyűjthetnek. Ahányszor a játékos tapasztalati pontot szerez, ennek arányában AF pontokat is kap. Az AF képességek AF pontokból fejleszthetőek. Minden AF képességnek van egy szintje és egy költsége (egy szint megvásárlása hány AF pontba kerül), és lehet előfeltétele. A prémium tagok 10%-kal több AF-et kapnak.

Fontos: a visszafogott fejlődés szakértelem nemcsak a vadászatért kapott TP-t csökkenti, hanem ezenfelül a vadászatért, térkapuért kapott AF pontokat is tovább csökkenti! Tehát 50-es VFel negyedannyi AF-et kapsz egy vadászatért, mint egy nem VFes. Ez a hatás a kompenzáció képességgel részben kompenzálható.

Tér-idő

Állatok

  • Harctéri gyógyítás (Az állatok gyógyulás alatt is harcolnak)
  • Gyors gyógyítás (Csökkenti az állat gyógyítás idejét)
  • Alkímista (Növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor)
  • Respecializáció (Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod)
  • Felcser (Automatikus gyógyítás bekattanása esetén az állatokat is gyógyítod)
  • Csonterősítés (Kifejlesztésenként a nálad alacsonyabb alapszintű állat alapszintje nő 1-el)
  • Bőrkeményedés (Növeli a vastag bőr hatékonyságát varázslatokkal szemben)
  • Esszencia mester (A használt esszenciáid hatóideje képesség szintenként 1 órával megnő.)
  • Zabálás (A sajtolás oldalon az állataidat felzabáltathatod egy csatlóseledel árán az aktív csatlósoddal, hogy megkapja annak fele TP-jét.)
  • Mytokronit robbanás (Kalandok során van esély, hogy fehér mytokronitot találsz.)
  • Szürke mytokronitok (A vadászat során szint*10%-kal több szürke mytokronitot találsz.)
  • Vörös mytokronitok (A portyázás során szint*10%-kal több vörös mytokokronitot találsz.)
  • Esszenciadúsítás (A képesség segítségével az eszenciák hatóideje megnő szint x 1 órával)
  • Epikus robbanás (A robbanás képességedet epikus és entitás csaták során is használhatod.)
  • Csapatszellem (A képesség minden egyes szintje +1 TP-t ad a passzív csatlósoknak győztes csaták után.)
  • Mytokronit sajtolás (Állat sajtolásakor amennyi esszenciát kapsz, kapsz annyi barna mytokronitot is.)

Harc

Kalandok

Egyéb

Képletek és egyéb infók

  • Alapesetben az AF = TP / (szint * 35)
  • VF esetén AF = TP * (1 - VF / 100) / (szint * 35)
  • Kompenzáció esetén AF = TP * (1 - VF * (1 - kompenzáció / 10) / 100) / (szint * 35)
  • Prémium tagság esetén van 1,1x szorzó
  • Az új AF képességekhez kapcsolódó szakértelmek maximuma alapból 0 lesz, tehát csak akkor tudod fejleszteni, ha megvan az AF képesség. Növeli a többi szakértelem fejlesztési költségét, és nem lesz akadémiához kötve.