Az áruló

200-as kaland

Egy este elkezdtél gondolkodni. Az egyik hordatársadat nem láttad már hetek óta. Próbáltad kitalálni, hogy hol járhat. Egyszerre nagy sikoltást hallottál. Kimentél, hogy megnézd, hogy mi történt.
- Ez nem lehet igaz! - mondtad, amikor megláttad a domb tetején az óriási kristályhorda hadseregét. -Körülbelül 10szer annyian vannak, mint ahányan mi - rohan oda hozzád a hordaparancsnokod.
- Itt bizony nagy vereséget fogunk szenvedni.
De gyorsan elkezdtél rajta gondolkodni, hogy hogyan juthattak ide, hiszen eléggé eldugott helyen van. Azonban nem maradt időd tovább gondolkodni, ugyanis egy Kristály végzetúr beidomitott állata támadt rád.

1. próba: csata

Ez bizony meleg volt. Ha egy perccel később veszed észre az állatot, már nem élnél. Azonban a szörny csak egy kis ízelítő volt, ugyanis most már az állat gazdája is odalépett hozzád, de nem ellenségesen.
- Ha válaszolsz egy kérdésemre, meghagyom az életed. - mondta.

2. próba: kvíz

Helyes válaszodat a végzetúr nem nézte túl jó szemmel. Hirtelen felordít, és rádveti magát.

3. próba: Védekezés

Hála a kiválóan fejlett védekezésednek, a végzetúr nem tudott egyszer sem eltalálni. Azonban most rajtad a sor.

4. próba: csata

Könnyebb csata volt mint hitted. Azonban amíg a végzetúrra figyeltél, nem vetted észre az óriási pusztulást. Minden lángokba borult, mindenhol holttestek hevertek. Az egyiket felismerted. Odamentél hozzá. - Ez nem igaz - mondod. Az a végzetúr volt, akit hetek óta nem láttál. És a kristály horda jelvényét viselte… A csatát hihetetlen módon ti nyertétek, az áruló ellenére is, mivel katonáitok kiemelkedő bátorságról tettek tanúbizonyságot.

Vissza a kalandokhoz