Az Ismeretlen Harcos

113-as kaland

Már régóta tervezed, hogy megküzdesz egy hozzád méltó ellenféllel. Az idők során te eszméletlen sebeséggel fejlődtél, azonban sajnos a többi végzetúr a nyomodba sem léphet. Ezért elhatároztad, hogy felkeresel egy hozzád méltó ellnfelet, és megküzdesz vele. Teltek a napok, hetek, de nem találkoztál senkivel. Az egyik nap a vadászatod sokáig tart, ezért nem volt már kedved felhúzni a sátrat, ezért kénytelen voltál egy barlangba lefeküdni. Reggel korán egy furcsa zajra lettél figyelmes. Felkeltél, és láttad, hogy valaki a barlang bejáratánál van, és éppen eszik. Érezted, hogy ez a végzetúr nem mindennapi, meg kell küzdened vele. Gyorsan felkeltél, felszerelkeztél, és egy kis félelemmel kimentél.

-Üdv Végzetúr! Hogy hívnak téged?
-Jó reggelt neked is, Végzetúr, de én nem vagyok az. Maltekins vagyok, galetki, akárcsak te.
-Igen, én is az vagyok. De elég szóból. Megmondom miért jöttem ide.
Elmeséled neki a történetet, hogy miért jöttél te ide. A végén a galetki felnevet, amit nem nézel túl jó szemmel.
-Szóval ez azt jelenti, hogy velem akarsz megküzdeni?
-Pontosan.
-Semmi esélyed ellenem Végzetúr - mondja teljesen határozottan.
-Azt majd meglátjuk! -kiáltod és veszed is elő a fegyvered.

1. próba: csata

A kifárasztó csata után bizony elfáradtál. De természetesen te győztél. El is határoztad, hogy egy kis pihemés után haza is indulsz. Előtte azonban megfürödtél a közeli tóban, és ettél egy kicsit. Hazafelé menet bizony beleakadtál egy csapat csontvázba. Nem nézték túl jó szemmel, hogy megzavartad őket. Futottál is, ahogy csak a lábad bírta.

2. próba: védekezés

Nehéz volt lerázni őket, de megérte, ugyanis otthon már nagyon vártak a többiek. Elmagyaráztad nekik a történetet, mikor egy végzetúr felpattant és azt mondta:
-Hazudsz, csak megpróbálsz felvágni!
-Ha nem hiszed, gyere, kipróbáljuk.

3. próba: erő

Bizony, szegény végzeturat csúnyán legyőzted. Viszont sajnáltad is, hiszen egy erősödő, saját hordádba tartozó végzetúr volt. De hát ő kereste a bajt…

Vissza a kalandokhoz