Az úrnő

451-es kaland

fuldoklik.jpg

Éppen a szokásos napi vadászatodra indulsz, mikor egyszercsak segélykiáltásokra leszel figyelmes. Elindulsz a hangok irányába. Most már látod: egy kereskedő fuldoklik éppen egy gyorsfolyású folyóban. Azonnal utána ugrasz. Minden erődre szükséged lesz, hogy szembeszállj az árral!

1. próba: erő

pokolfarkas.jpg

Sikeresen kimentetted az urat a folyóból. Nemsokára meg is köszöni, majd eltávozik.
Sajnos az árral való küzdelemben igen csak kifáradtál, pihenésre van szükséged! De most nincs időd pihenni, úgy érzed, valami közeledik. Remélhetőleg megfelelő zsákmány lesz. Fegyvert rántasz és felkészülsz a harcra. A lény meglát és azonnal rádtámad.

2. próba: csata

lelekenergia.jpg

Beléd áramlik ellenfeled bőséges lélekenergiája. Azonban döntésed vakmerő és meggondolatlan volt. A csatában kis híján odavesztél. Gyógyitalra lesz szükséged, hogy feltöltődj.

3. próba: gyógyital

barlangszoba.jpg

Hirtelen nagy mennyiségű mágikus energiát érzel a levegőben. Mintha a lényből áramlott volna a csata során. De mégsem, ez valahonnan jön. Követed az energianyomokat.
Végül egy hegyi barlanghoz érkezel. Besétálsz. Hirtelen eltűnik a talaj a lábad alól. Épphogy sikerült megkapaszkodnod a sziklafalba. Úgy érzed, az energia a szakadékból jön. Sajnos a leereszkedés nem lesz könnyű.

4. próba: mászás

viziosarkany.jpg

Hosszú és fárasztó mászás után végre leérsz. Hirtelen hatalmas ordítást hallasz. Fegyvert rántasz és a lény azonnal megmutatkozik.

5. próba: csata

energia.jpg

Sikeresen legyőzted a sárkányt, majd meg is jelenik a dög látszólagos gazdája, egy hatalmas végzetúrnő.
- Hát te miért jöttél, fiatal harcos? - kérdi.
- Nos, én furcsa energianyomokat észleltem egészen idáig. - mondod.
- Semmi gond, igazából tudom miért jöttél, hisz mindenki csak ezért jön. Hatalmas energia van a birtokomban. Bárki, aki ide merészkedik, azért jön, hogy ezt az energiát elsajátítsa és ő is olyan hatalmas harcos legyen, mint én. Eddig nem sok mindenkinek sikerült elérnie a célját, de te már bizonyítottál a sárkánnyal való harcban.
- Jól hangzik! - mondod izgatottan, mire a nő elvezet egy titkos szobába.
Ott találsz egy mágikus kutat.
- Ebben a kútban őrzöm a hatalmas energiát. Azonban a kutat csak nagymennyiségű lélekenergia segítségével tudod aktiválni!
- Nem gond. - feleled és fókuszálsz a lélekenergiára.

6. próba: lélekenergia

Sikeresen aktiválod a kutat, a hatalmas energia pedig beléd áramlik. Mennyei érzés. Mielőtt még távoznál, az úrnő a kezedbe nyom egy zacskó lélekgyémántot. - Hálásan köszönöm! - mondod, és ezzel elsétálsz.

Vissza a kalandokhoz