Békés napozás

84-es kaland

Olyan kellemes itt ezen a tisztáson megpihenni. A vadászat sikeres volt és napozgatva jólesik visszaemlékezni hogy eltángáltad pár napja riválisod.
Olyan kellemes meleg idő van. Egyre jobban érzed a nap hevét. Kinyitod a szemed és visszahőkölsz: körülötted lángol az erdő, de semmi hang nem hallatszik a lángok közül. Nem törődve a fájdalommal átküzdöd magad a tűzgyűrőn. Amikor a veszélyes területet elhagytad elsőként súlyosabb sebeiddel törődsz.

1. próba: mágia

Majd körbenézel, hátha rájössz mi is történt. A tisztás fölött lebegve- ezt hogy csinálja?- egy ismerős végzeturat pillantasz meg, aki feléd közeledve lángoló flaskákat dobál a fák közé. Túl messze van, hogy árthass neki. vagy mégsem?

2. próba: taumaturgia

Pusztító csapásod a földre kényszeríti ellenfeled. Eljött a a pillanat, hogy bosszút állj kínzódon. De ő ahelyett, hogy megküzdene veled csak állatát küldi ellened csatába ő meg menekül!

3. próba: csata

Nem okoz kihívást számodra egy ilyen nyomorult jószág, egyedül a tűzellenállása, ami érdekesnek tűnt.
Harc közben fel-fel néz majd mikor veszte biztos elkezd kiabálni:
-Mester én itt maradtam! gazdám segíts!
Szavaiddal adod meg neki a valódi kegyelemdöfést, amikor megérteted a sebzetten fekvő torzszülöttel, elárulták. De rögtön itt a lehetőség, hogy bosszút álljon. Hol is táborozik az a féreg?

4. próba: IQ

Megtalálod ellenfeled táborát, de sajnos nincs a közelben. Elpusztítod amit érsz és féltett kincseit, a lélekgyémántjait magaddal viszed.

Vissza a kalandokhoz