Bíborvirág

430-as kaland

virag.jpg

Napok óta érzed, hogy valami nincs rendben veled. Reggel fáradtabb vagy, mint amikor este nyugovóra tértél, éjszakánként rémálmok gyötörnek. Bár csata előtt álltok, varázspontjaid egy részét energiáid növelésére fordítanád.

1. próba: varázspont

szorny.jpg

Jobban érzed magad, de alapos önvizsgálatra nincs időd, az ellenség a tábor határához ért. Rohanva csatlakozol társaidhoz.

2. próba: csata

manaspiral.jpg

Bár győztetek, de a küzdelem a szokásosnál jobban megviselt. Visszamész sátradba, leemeled gyógynövényes dobozodat és kikeresed a bíborvirágos zacskót. Csalódottan látod, hogy már csak nagyon kevés szárított virágod maradt. Talán egy főzetre elég lehet.

3. próba: gyógyital

druida.jpg

Nem csalódtál, a gyógyital visszaadta az erődet, de bíborvirágot kell keresned. Előző nap láttad a táborban Dreát, a vándormágust, de lehet hogy már a csata előtt továbbindult. Felpattansz, és rohansz a tábor közepe felé. Vajon itt találod még?

4. próba: szerencse

Meglátod a kút mellett Dreát. Hozzálépsz, és udvariasan megkérdezed merre találhatnál a közelben bíborvirágot. Ő elmosolyodik, és azt mondja:
- Nem titok, de csak akkor mondom meg, ha te is válaszolsz egy kérdésemre.

5. próba: kvíz

erdo.jpg

Megtudtad, hogy a folyó túloldalán magasodó Sárkánybérc egyik erdei tisztásán bőven nyílik bíborvirág. Átkelsz a folyón, és óvatosan elindulsz egy hegyi ösvényen. Mindenki tudja, hogy az Ellenséggel vívott háborúban az ellenfelek rengeteg csapdát állítottak errefelé.

6. próba: csapdaészlelés

orkfelderito.jpg

Sikerült elérned a tisztást, közepén hatalmas foltban nyílnak a keresett virágok. Körbekémlelsz és észreveszed, hogy a tisztás szélén egy hatalmas szilfa árnyékában egy ork felderítő figyel. Kivont karddal megindulsz felé.

7. próba: csata

A győzelem után rövid pihenőt engedélyezel magadnak. Megmosakszol egy közeli patakban, előkeresed növénygyűjtő vászonzazskódat. Kiválogatva a legszebb példányokat, legalább egy évre elegendő készletet gyűjtesz a bíborvirágból. Jöhetnek az újabb kihívások!

Vissza a kalandokhoz