Egy kalandos éjszaka

563-as kaland

haziko.jpg

A Nap már rég lenyugodott, de te még mindig vadászaton vagy. Már elég messze kerültél ahhoz, hogy visszainduljál. Így úgy döntesz, hogy itt keresel egy helyet, ahol lepihenhetsz éjszakára. Nem is kell sokáig keresned, találsz egy lakatlan házikót. Mivel a környék ismeretlen, nem tudod miféle szörnyek járnak errefelé, főleg éjjel - úgy döntesz, hogy kiraksz néhány csapdát.

1. próba: csapdakészítés

taurus.jpg

Miután elkészítetted a csapdákat és kihelyezted őket, nyugovóra térsz. Ám alig aludhatsz egy óránál többet mikor valami zajt hallasz odakintről. Egyszerre a csapda jut eszedbe. Gyorsan meg is nézed, mi történt. Igen, a csapda működött! De nem elég jól. Egy szörny tart feléd dühös tekintettel, és te megragadod a fegyvered.

2. próba: csata

Legyőzted a szörnyet, közben az eső is eleredt. Elég sok sebet szereztél így úgy döntesz megiszol egy gyógyitalt. Gyorsan keresni is kezdesz a felszerelésed között.

3. próba: gyógyital

Megiszod a gyógyitalt majd visszamész lepihenni. Amikor beérsz a házikóba még gyorsan körülnézel nem-e jött be valami, míg te harcoltál. Élőlényt azt nem találsz, de egy kis zsákot igen. Megnézed és nem hiszel a szemednek. Lélekkristályok vannak benne! Boldogan hunyod le szemed majd reggel elindulsz további kalandokra.

Vissza a kalandokhoz