Egy kis kedvesség

665-ös kaland

osi_var.jpg

A legutolsó vadászatod elegendő lélekenergiát biztosít számodra, hogy most egy kicsit a környék felfedezésére koncentrálj. Egy fél napi vándorlás után furcsa romokra bukkansz. Úgy véled érdekes lehet, ezért közelebről is megvizsgálod.
A romok közt kutatva egy furcsa nyöszörgő hangra leszel figyelmes. Óvatosan próbálasz közelebb merészkedni . Egy nagy mély gödröt veszel észre aminek a szélén valami furcsa teremtmény áll.
Amint közelebb mész látod a szrnyet beleszimatolni a levegőbe és ebben a pillanatban feléd fordul. Vad ordítással feléd támad!

1. próba: csata

terdel.jpg

Miután a harcnak vége és a szörnyeteg holtan terül el előtted. Újra hallod azt a furcsa nyöszörgő hangot. Most már az irányát is pontosan meg tudod határozni: a mély gödörből jön.
Lenézve látod, hogy egy hordatársadat súlyos sebekkel a földön heverni. Felméred a helyzetet és úgy véled ki tudod segíteni. Lemászol a gödörbe.

2. próba: mászás

Látod elég rossz állapotban van ezért egy gyógyitallal segítesz rajta.

3. próba: gyógyital

„Köszönöm” lihegi a végzetúr. „Ez a dög már egy ideje itt körözött hogy amikor teljesen legyengülök a lélekenergiámat vegy. Sajnos viszont az állatomat elkergette és még elég rossz állapotban vagyok. Tudnál nekem segíteni egy újat befogni?” - kérdezi a végzetúr.
Úgy véled egy szövetséges mindig jól jöhet, hát segítesz rajta . Kimászol a gödörból és kihúzod a hordatársadat is.

4. próba: erő

Kimentek a romokból és a közeli erdőben meg is próbálkozol a vadászattal.

5. próba: csapdakészítés

Egy nagyon szép kis vadat fogtatok be . Társad megköszöni a segítséges, és egy kis zsákocskát nyújt át. - Még egyszer köszönök mindent. Vedd ezt hálám jeléül!

Vissza a kalandokhoz