Elfeledett börtön

401-es kaland

felemel2.jpg

A kietlen síkságon egy furcsa üregre bukkansz. Kőtörmelék borítja, de nem okoz gondot megtisztítani a nyílást. Fél méterrel lentebb már lépcsőfokokat találsz. Több itt a kő mint gondoltad, az érdeklődésed is egyre nő, nekifogsz kihordani a maradékot.

1. próba: erő

lada.jpg

Elindulsz lefelé, a lépcső aljára érve egy félig szétmállott feliratot látsz: …nori Börtön
Furcsán cseng ez a szó: börtön, ha jól emlékszel, az ártó szándékúakat zárták ide a régmúlt korokban, addig míg jobb belátásra nem térnek.

- Hm - mormolod - ez egy ódon kínzókamra.

Tovább óvakodsz, kétoldalt a tömlöccellák, elkorhadt ajtajukon be sem tekintesz…

Mert valami idegen erő húz, von egyre magához. Egy nagyobb terembe érsz, talán több zárka falait zúzta szét valami, itt is sok a kőtörmelék. Valahonnan a napfény is lejut ide. Nem tudsz, vagy nem is akarsz ellenállni az erőnek, ami egy kis méretű fából készült dobozhoz hív. A veszélyérzeted mintha eltűnt volna. Kézbe veszed a dobozt majd kinyitod! Valamilyen élénkzöld színű massza fröccsen ki belőle. Félrevetődsz!

2. próba: védekezés

elfajzottgaletki.jpg

Már tudod mi ez! Egy ősrégi varázstárgy egy fregnikus plazma! Egy régi istenség gonosz praktikájának eredménye, mely harcosainak démoni erőket kölcsönöz. Nem biztos, hogy jó lett volna, ha rád is jut belőle…

Morgást hallasz több irányból. Tehát nem vagy egyedül. Szerencsére az idegen erőnek már nyoma sincs, teljesen tudatodnál vagy. A plazma bizony elérte a tömlöc mostani lakóit.

3. próba: csata

elfajzottgaletki.jpg

Legyőzted az elfajzottat, de a következő sem tétovázik! Újabb ellenfél ugrik eléd, valahonnan oldalról!

4. próba: csata

Legyőzted a másik galetkit is. Elgondolkodsz a kialakult helyzeten. Jobban körülnézel a teremben és rájössz, a fény egy függőleges járaton keresztül ér le ide, amit utólag vájtak a sziklába és amin keresztül talán a galetkiket etették. Csapdát sejtesz, miért nem nyitották ki a galetkik maguk a plazmát tartalmazó dobozt? Miért pont itt tanyáztak a plazma körül? Reméled más nem fedezi fel a börtönbe vezető nyílást és lesz alkalmad visszatérni, hogy felderítsd a többi részét. Az átélt kaland és az csapda felfedezésének jutalma kikristályosodik előtted!

Vissza a kalandokhoz