Feketeszakáll kincse

204-es kaland

bejarat.jpg

Feketeszakáll, a híres és hírhedt kalóz kincsét kutatod. Egy szigetre jutsz, ahol a térképed elvezet egy barlanghoz. A bejáratában hatalmas fényesség van, de nem tétovázol, és belépsz. Két lépés után szembe találod magad a kalóz első csapdájával, egy Szfinxel. Csak akkor tudsz tovább jutni, ha válaszolsz egy kérdésére!

1. próba: kvíz

barlangszoba.jpg

A sikeres válasz után a különös lény továbbenged. Mész tovább a barlang sötét és hideg alagútjain, követve a térképet, amit apád hagyott rád. Egy barlangszobába érkezel, ahol a következő feladat vár. A térkép következő darabja egy nagy sírban rejtőzik. A sír tetején egy hatalmas kőla van, azt kell felemelned, hogy a pergamendarabhoz juss. Van elég erőd hozzá?

2. próba: erő

csontok.jpg

Végül egy terembe jutsz, ami tele van csontokkal. Ott áll a szörny, amit le kell küzdj, hogy a kincshez hozzájussál. Nekiveselkedsz, tudod, ha vesztesz, nem kímél majd a szörnyeteg.

3. próba: csata

Hatalmas küzdelem után a szörnyeteg holtan terül el a lábaidnál. Te tovább mész a szörny mögötti alagúton, és megtalálod Feketeszakáll kincsét.

Vissza a kalandokhoz