Felderítők

329-es kaland

kiegett.jpg

A csípős hideg szél tépi a ruhád, és érzed, hogy egyre inkább fáradsz. Már két hete úton vagy, ezen az élettől távol álló tájon, de még mindig nem értél el az ideiglenes táborhelyedig, ahol tíz tapasztalt társaddal kell majd egy felderítő helyőrséget fenntartanod. A parancsnokod érdekes híreket kapott arról a vortex tornádók által sűrűn pusztított vidékről, és szeretne minél többet megtudni. Társaid több napi előnyben vannak, mert neked egy sürgős feladatot kellett előtte elvégezned, és most szaporázod lépteidet, hogy utolérd őket. Az ég színe egy vihar kitörését jelzi, amit nagyon is szeretnél elkerülni, mert ha túl is éled, nem tudod, hova köpne ki a vihar magja, mikor elragad a felszínről.

1. próba: szubtéri érzékelés

villam.jpg

Szerencsére a pusztában töltött idő megtanított a vihar mozgásának érzékelésére, így azt elkerülve folytatod utad. A kitérő miatt eltértél az eredeti iránytól és kevéssé kihalt vidéken haladsz keresztül. Tartalékaid lassan feléled, ezért táplálék után kutatva a táj adottságait kihasználva több csapdát állítasz reménykedve, hogy valami méretesebb, lélekenergiában gazdag zsákmányt fogsz be valamelyikkel, minél kevesebb időt elvesztegetve.

2. próba: irányított vadászat

csapistenseg.jpg

Az egyik csapdát működésbe lépett, és reményeidet túlszárnyalva egy valószerűtlenül hatalmas csapistenséget fogott meg, mely már majdnem kiszabadult mire odaérsz. A fogságba ejtett szörny acsarogva támad feléd, és hihetetlen, de elszakítja a csapda mágikus kötelékeit is. Ez nem lesz egyszerű energiacsapolás, itt bizony le kell győznöd a szörnyeteget, vagy te leszel a tápláléka.

3. próba: csata

mezo.jpg

Rövid, de kíméletlen harc során a legyűrt lényből bőséges lélekenergia áramlik beléd. Így már könnyed futólépésben térsz vissza a helyes irányba, és két nap elteltével csatlakozol a többiekhez, épp időben, mert meg is érkeztetek a kijelölt táborhelyre. Kétkedő tekintetek kereszttűzében közlöd a többiekkel, hogy téged jelöltek ki parancsnoknak itt a senki földjén.

4. próba: vezetőkészség

buvosszikla.jpg

Első parancsaid szakszerűsége, határozottsága a sokat látott veterán katonákat is meggyőzte, hogy alkalmas leszel a tisztségre. A morgolódás abbamaradt, és összeszokott csapat képét mutatva tevékenykedett mindenki. Ki a táborhelyet építette, ki a kevés fellelhető zsákmány nyomait kutatta, ki pedig a pusztát kémlelve őrködött. Elgondolkodsz a rád bízott információn, és úgy döntesz az első felderítő járőrrel te is kimész a kietlen pusztába. A sápadt hajnali fény már a tábortól messze talál, de eddig semmi szokatlant nem tapasztaltál. Már épp másik irányba vezetnéd két társadat, mikor furcsa villanásra figyelsz fel egy kis bucka tetején.

5. próba: varázspont

szetver.jpg

Egy kis mágikus energialövedékkel megjelölöd a helyet, nehogy a közben feltámadt erős szél eltüntesse a vizsgálandó terület megkülönböztető jeleit. Kézmozdulatodra társaid kissé lemaradva, de óvatosan minden irányba vizslatva követnek téged. Ahogy közeledsz a helyhez, egyre inkább olyan érzésed van, hogy valami van a bucka alatt. Lövedéked a földön égett nyomokat hagyott, de egy-két helyen nyoma sincs kormos csíkoknak, csak furcsa üvegszerű felület csillog baljóslatúan. Ahogy közelebbről szemügyre veszed, úgy látod, mintha valami lenne a belsejében. Minden elővigyázatosságod félretéve teljes erőből megpróbálod összetörni és rávágsz.

6. próba: erő

azursarkany.jpg

A sok harc megacélozta izmaidat, ezért nem okozott problémát kiszabadítani a vasalt ládát az átlátszó kőből. Ahogy ismételt meggondolatlanságtól vezérelve megérinted, víziószerű látómásod támad! Egy hatalmas sárkánnyal viaskodsz, aki a karmai közt szorongatja hozzá képest aprócska ládát és ádáz bömböléssel, tombolva támad rád újból, és újból bűzös szájából lángot fújva.

7. próba: csata

szerkezet.jpg

A harc időtlenül hosszúnak hat, karjaid már zsibbadnak a csapások kivédésétől, oldalad több sebtől is vérzik, de sikerült kiütnöd a ládát a karmok közül! A ládát, melyért az életedet kockáztatód! A sárkány iszonyú haragtól fűtve pokoli lángot fúj, mely veled együtt olvasztja meg a láda körül a földet, és bezárva azt az elszökő lélekenergiád egy részével együtt…….. Verejtékezve, fújtatva és teljesen kimerülten térsz magadhoz. Bár kétségtelen, hogy nem te vívtad élet-halál harcot a sárkánnyal, de az érintéstől beléd szivárgó lélekenergia maradék közvetítésével újból átélted a gigászi harcot, mely valamikor a múltban esett meg. A többiek tehetetlenül nézték az iménti vergődésedet a porban, és most kíváncsian várják, vajon önmagad vagy-e még?
Nézed a földet és az előtted heverő ládát, összeszedet gondolataid és csak a zárra koncentrálsz!

8. próba: zárnyitás

Halk kattanás, és minden baljós várakozással ellentétben, simán felnyílik a teteje, és szokatlan színekben pompázó kövek bukkannak elő! Tehát igaz! Igaz a mendemonda, hogy ezek léteznek! Belemarkolsz és hosszasan bámulod a szikrázó lélekgyémántokat, de közben már a következő lépésen gondolkodsz.

Vissza a kalandokhoz