A Felszín Visszahódításának Ünnepe mini esemény

Örökké emlékezni fogunk a hősies csatára, amelyben a végzeturak elűzték a bolygójukat ezer éven át megszálló Ellenséget. Minden évben, a győzelem évfordulóján a hordák félretesznek minden ellenségeskedést, és a rubin, gyémánt, smaragd és zafír horda tagjai együtt ünnepelnek. Ezek az ünnepségek egyúttal segítenek nem elfelejteni, hogy a harcra mindig készen kell állni, ha esetleg az Ellenség egy napon vissza akarna térni…

Az esemény során szerezhető új tárgyak:

  • fétisfókusz (relikvia) - A húsvéti fétised képessége (a passzív csatlósok is kapnak TP-t) passzívan is működik, és minden passzív csatlós +1 TP-t kap.
  • győzelmi ládikó - vadászat, portyázás és kihívás során lehet találni 5% eséllyel győzelmi ládikót, amelybe belekukkantva különböző ajándékokat találhatsz.

A napi ajánlatok alatt, naponta egyszer megvehető 3 őskőért a felszínünnep csomag, tartalma: 2 győzelmi ládikó, 1 győzelmi embléma.

Az esemény során a boltban megvásárolható: kisebb és nagyobb vadázszsákmány, szubplazma detektor.

Győzelmi emblémáért kapható jutalmak listája
Ár Név Leírás
120 fétisfókusz (relikvia) A húsvéti fétised képessége (a passzív csatlósok is kapnak TP-t) passzívan is működik, és minden passzív csatlós +1 TP-t kap
100 fétisszlánk A fétisszlánk beváltható a Végzet különböző szintű fétiseire.
25 Relikviakupon Egy kuponért kaphatsz egy bronz relikviát, kettőért a bronz ezüstté változik, háromért az ezüst arannyá, stb.
15 isteni manna Max. 60. szintű veheti meg. Felhasználásakor szintedtől függő LE-t, TP, építési energiát kapsz, beidomított állataid is kapnak szintedtől függő TP-t.
5 10 zöld vagy szürke mytokronit
10 11 Csatlóskristály A csatlósok oldalon használhatod, ha van csatlósod. 1000 TP-t ad a kiválasztott csatlósnak
1 Csatlóskristály A csatlósok oldalon használhatod, ha van csatlósod. 1000 TP-t ad a kiválasztott csatlósnak
75 Unobtánium fókusz

További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,929.0#hsz1