Halál labirintusa

668-as kaland

ravasz.jpg

Minden év május elején a négy horda képviseletében végzeturak jönnek Fangba, hogy kockára tegyék életüket. Kicsi az esélye annak, hogy túlélik, mégis sokan vállalják a kockázatot, mert a díj nagy: egy lélekgyémánttal teli láda. Néhány évvel ezelőtt egy nagy hatalmú mágus létre hozta a kristály hordát, kik elsők voltak azon végzeturak közt, akik úrrá lettek a fertőzésen, amit az ellenség hagyott hátra, és egy időben meghirdette a küzdelmek küzdelmét. A mágia segítségével labirintust épített a hegy mélyén, amelynek mindössze egy kijárata volt. A labirintust csapdákkal és szörnyetegekkel töltötte meg. Miután megpillantottad a felhívást a próbára, elhatározod, hogy te is megkísérled. Másnap reggel a próba megkezdődik, te vagy az első aki belép a labirintusba a nézők moraja hamar elhalkul mögötted, amint egyre mélyebbre merészkedsz a homályba. Vastag kristályok csüngenek a barlang tetejéről, lágy fényt sugározva, épp eleget, hogy lásd, merre haladsz. Öt perc gyaloglás után, egy elágazó előtt mágus állja utadat, ha jól válaszolsz tovább mehetsz.

1. próba: kvíz

halocsapda.jpg

Haladsz tovább. Majd az alagút bal oldalán egy zárt ajtó van. Kis vaslemezt találsz rajta, kinyitod, és egy szobába kukkantasz be, amelyben az ajtó mögött mély gödör tátong. A szemközti falon két vashorog lóg, egyiken egy tekercs kötél függ.

2. próba: csapdaészlelés

Előtted az alagút élesen jobbra fordul. Befordulsz a sarkon, és szinte beleütközöl két vad szörnyetegbe. Szerencsédre az alagút túl keskeny ahhoz, hogy mind a ketten egyszerre támadjanak, így egyenként veheted fel velük a harcot.

3. próba: csata

Nagyon gyors a második szörny, de nem reménytelen eset.

4. próba: csata

topreng.jpg

Tovább haladsz, egy zárt vasajtóhoz érsz, tanakodsz kinyisd- e, vagy inkább másik irányban haladj. A kíváncsiságod győz, úgy döntesz, hogy kinyitod az ajtót.

5. próba: zárnyitás

Bent egy szörny őrzi a túloldalon lévő ajtókat, de nincs sok időd tanakodni, melyiken menj tovább, mert a szörny máris rád veti magát.

6. próba: csata

uvegcse.jpg

Az ajtó túloldalán egy kiszögelésen, üvegcsékben víznek tűnő italt találsz. A szomjúságodtól vakon beleiszol az egyikbe. A szomjad ugyan elmúlik, de a varázserőd teljesen elszáll. Így meg kell innod a magaddal hozott varácsital egyikét is. Ugye hoztál magaddal?

7. próba: varázspont

Mész tovább, a kacskaringós járatban négyes elágazóhoz érkezel. Az egyik a szabadba vezet, itt már csak a vak szerencse dönt.

8. próba: szerencse

A szerencse melletted volt, így jó irányba indultál, és kijutsz a labirintusból. A kijáratnál már vár a kristály hordához tartózó végzetúr, hogy átadja neked a jutalmad, a lélekgyémánttal tele ládát.

Vissza a kalandokhoz