Kalandtervezés
kalandterv.jpg

A kalandtervezés egyszerűbb, mint hinnéd. Minden kaland próbák sorozatából áll. Egy próba a próbát leíró szövegből, és magából a próbatételből áll. A jelenleg lehetséges próbatételek: csata, tulajdonságpróba, szakértelempróba, lélekenergia vagy más erőforrás felhasználás (ez akár lehet sebződés vagy VP elhasználás is), egy véletlenszerű kvízkérdés megválaszolása, ill. tárgy felhasználása. A próbatételek számszerű értékét nem kell megadnod, hiszen a kalandokat különböző szintű karakterek is megkaphatják, és a program mindig a nehézséget a szintjükhöz fogja igazítani. A szörnyeknél megadhatsz egy általad ismert nevű szörnyet is. A szövegek megírásánál ügyelj a helyesírásra, és arra, hogy az egymás után jövő szövegek összefüggő történetet alkossanak, a próbák logikusan illeszkedjenek a szöveghez. Emellett javasoljuk, hogy a szövegeket és a terveket esetleg írd meg egy szövegszerkesztőben, és onnan másold át a vágólapon keresztül. Mielőtt nekilátsz a kalandtervezésnek, mindenképp teljesíts néhány mások által írt kalandot, hogy láss konkrét példákat!
A kaland létrehozása kristálypontba kerül, alapban 10 pontba, plusz annyiszor 10 pontba, ahány próbából áll. A próbák legfeljebb fele lehet harc (lefelé kerekítve), és kalandonként legfeljebb 1 tárgy felhasználás lehet. A kalandot elkészítése után ellenőrizzük. Ha megfelelő, akkor bekerül a játékba, ha nem, akkor lehetőséget kapsz a kijavítására. Ha egy játékos kalandja túl sokszor kerül elutasításra, akkor elveszti a kalandtervezés lehetőségét, a kvízkérdésekhez hasonlóan. Ha a kalandod elfogadásra kerül, lélekenergiát kapsz, ami a szintedtől és a próbák számától függ.
Figyelem! Itt tényleg csak érdekes, izgalmas szövegeket fogadunk el, és a sorozatos helyesírási hibák eleve elutasításra ítélik a kalandot.

Használható parancsok:
##NEV (karakterneved)
##HORDA (hordád)
##PARANCSNOK (hordaparancsnokod)

Zárójelben az szerepel, amit nálad írna ki (tehát a te karakternevedet, hordádat ill. hordaparancsnokod nevét írja ki)

  • Egy kalandban maximum 1 italhasználat lehet!
  • Egy kalandban maximum 4 csata lehet!
  • A csata próbák során használható szörnyek listája.
  • Egy kaland minimum 3 próbából kell, hogy álljon, de max. 8 próbából állhat.
  • További szakértelmek kerültek be próbalehetőségként, ezek: elementáris fúzió, csapdakészítés, intelligens kedvenc, tanulás.
  • Vannak spec. szakértelmek, amik csak itt használhatók: csapdaészlelés, mászás, zárnyitás. (gondolom, egyértelmű, hogy mit szolgálnak)

kalandok