29. fejezet
l29.jpgMagirox táborában vagy. Döbbenten nézed a mindenhol nyüzsgő katonákat. Legtöbbjük egészen fiatal, ócska felszerelésben, de a lelkesedésük határtalan.

- Szóval… a Hegyből jöttek? Ennyien?

- Őszentsége, fenséges császárunk úgy ítélte meg, hogy a felszín biztonságos, és a hátramaradt galetki harcosokat is a rendelkezésünkre bocsátotta!

- Rendben, de csak ők jöttek? Más hordák jelvényeit viselő végzeturak is érkeztek?

- Nos, jöttek mindenfélék, de hozzám csak ez a csapat jutott el. Tudnak odabent is a konfliktusról, de ezt az egészet csak afféle hadgyakorlatnak vélik. És végül az is, nem igaz? Készülünk a végső…

- …Mire is?

- Nos, nem ez a lényeg! Ha nem csatáznánk, izmaink elrozsdálnának, és bármilyen külső ellenség könnyedén legyőzhetne! Láttad mekkora xenomorf kaptárak vannak odakint? Szerinted a farmokat, tanyákat építő Szállítók vagy Takarítók kasztja fogja "eltakarítani"? A Felszínt visszahódítottuk, az élet kezd lassan visszatérni, de a rendről nekünk kell gondoskodnunk!

- Ami egyelőre káosznak tűnik… - suttogod magadban.

- Hogyan?

- Semmi, semmi! Igaz, hogy a hordák a felszínre korábban kiköltözött galetkik közül is toboroznak?

- Igen, így van. Tudod, vannak, akik nem térnek vissza a portyázásból vagy vadászatból, hiába az Egyezmény, számos veszély les ránk. Még sok időbe telik, amíg a Felszín újra biztonságos lesz!

- De nem ezek a galetkik azok, akinek az újjáépítéseken dolgozni kellene? Ha besorozzuk őket, mikor fognak a városok újjáépülni?

- A városok már itt épülnek - mutat az erődítményre Magirox. - Ma még csak falakat látsz, de aztán megjelennek majd a kereskedők, iparosok, gazdák. Az erődítmény biztonságot ad, aki dolgozni akar, itt meglesz rá a lehetősége.

- Értem uram, és köszönöm, hogy ilyen sokat tesz a fajunk jövőjéért! De nem kéne most sort keríteni a barlangban rejtőző teremtményre?

- Hmmm, rendben van, Asmodeus Mortimer. Adj néhány napot, összeszedek egy csapatot, akik veled tartanak. Füstöljétek ki a teremtményt! Én nem tudok veled menni, mert az itt folyó munkákat kell felügyelnem. Van esetleg még valami, amire szükséged lesz? Két tucat harcos szerintem bőségesen elég egy komolyan sérült lény ellenében, ha a leírásod pontos volt!

- Igen, köszönöm, azt hiszem… - de belül érzed a rettegést - amit persze nem mutathatsz ki.