32. fejezet
l32.jpgNem halogathatod tovább a dolgot - elindulsz a hegyek felé, hogy a császár színe elé járulj. Sokkal hatalmasabb vagy, mint korábban, a szerzett lélekenergiának köszönhetően rengeteget fejlődtél az utóbbi időben. Mégis, bosszankodva veszed tudomásul, hogy sokkal gyakrabban kell elrejtőznöd, mint szeretnéd. Egyre több olyan lényt figyelhetsz meg, amelyek jelentős erővel vagy hatalommal bírnak. A hatalmas testű, nem evilági Thargodanok mellett egyre gyakrabban bukkannak fel sárkányok, óriások, elementálok. Persze, semmi esély rá, hogy ezek mindnyájan valahol "rejtőztek" az elmúlt ezer évben. Sokkal inkább az egyre gyakrabban megnyíló térkapuk a felelősek. Az elementálok például egyértelműen az elemi létsíkokról származnak, de sajnos úgy tűnik, kényelmesen elvannak itt is, sőt…

Nagyon bosszant Magirox viselkedése, de nem tehetsz semmit, hiszen ő a hordád parancsnoka. Most, hogy a világotokat ennyi veszély fenyegeti, bajnoki viadalt rendez! A tornán bármely horda tagja részt vehet, szabályok keretek közt versenyeznek a résztvevők a végső dicsőségért, ez szép és jó - és végső soron egy ilyen békés sportesemény a hordák közti kibékülést is szolgálhatja. De tudod, hogy itt nem igazán erről van szó, Magirox és számos más hordatársad komoly mennyiségű lélekenergiában köt fogadásokat a győztesre. És a korábbi viadalokon sem volt ritka, hogy az esemény után, vagy akár már közben is a nézők összeverekedtek, és kisebb csatatérré vált a helyszín. Persze téged is vonz a nyereményként kapott bajnoki jelvény, de most van fontosabb dolgod is.

Megpillantasz egy másik végzeturat. Kiváló kondícióban vagy, meg sem fordul a rejtőzködés gondolata, egyenesen felé veszed az irányt, és közben már készíted fegyveredet. A másik azonban nem tesz semmit, ami támadásra utalna, sőt, amikor látja, hogy közelítesz, megáll, és felemeli a kezét.

- Üdv, végzetúr! - köszönt, kicsit meghajolva. Zavartan torpansz meg.

- Máris feladod a csatát, izé.. - és ekkor a hordajelvényre téved a tekinteted. Ilyet még nem láttál! A fickó egy furcsa, áttestsző kristály jelvényét viseli.

- A kristály hordához tartozom, ha esetleg már hallottál rólunk…

- Kristály horda… mi? Nem, nem igazán, de hát hogyan?

- A Rúvel és Teron hegy mélyén több tízezer galetki élt, a felszínre törő elit hadtest pedig mindössze néhány száz katonából állt. Szerinted mi lett a többiekkel, továbbra is a hegy mélyén kuksolnak, és gombát zabálnak? Ugyan már, szinte mindenki visszatért a felszínre, és mivel a császár nyom nélkül eltűnt, hát mindenki a maga kezébe vette a sorsát.

- Eltűnt? A császár?

- Igen, valami ilyesmi a helyzet. Káosz van, barátom. A kristály hordát alapítók pedig egy mindennél erősebb szövetséget hoztak létre ebben a káoszban! Célunk a régi rend és szervezettség visszaállítása! Ha csatlakozni akarsz, meg fogunk találni!

- Hmm, jól értem, akkor most nem fogunk párbajozni…

A fickó elmosolyodik, aztán búcsút int, és tovább indul.