38. fejezet

l38.jpgKicsit aggasztó, hogy még mindig nem hallottál a császárról. Felkeresed a hordaparancsnokod. Magirox épp egy igen bizarr épület felhúzását vezényli. Az elpusztított szörnyek csontjaiból hatalmas piramis épül.

- Átokpiramis - mutatja vezéred büszkén. - Segítségével nagy távolságból képesek vagyunk ellenségeinket megátkozni, és a szokásosnál is több lélekenergiát kinyerni belőlük.

- Impresszív… - bólintasz. - Uram, tudna segíteni abban, hogy merre találom Xantilleast, a mágust?

- Miért akarsz találkozni vele?

- A császárról még semmi hír, talán ő többet tud. Ezenkívül segíthetne megtalálni az Ellenség fattyát is.

- Értem. Én sem találkoztam vele, amióta utoljára itt járt, és azt sem tudom megmondani, merre indult, hiszen a varázslók többnyire a mágia szárnyain közlekednek. Azonban innét délnyugatra vannak a romjai egy ősi városnak. Annak idején valamiféle mágusakadémia lehetett ott, hatalmas könyvtárral, laboratóriumokkal, varázslótornyokkal. Xantilleas érdeklődött nálam, mi lehetne számára a legalkalmasabb rezidencia, és én azt javasoltam neki. A romok innét nagyjából három napnyira vannak, persze a mi tempónkban. Ha találkozol a mágussal, mondd meg neki, hogy én is beszélni szeretnék vele!

- Rendben, és köszönöm az információt!

Újabb fárasztó utazásnak nézel elébe, de már megszokhattad a dolgot. Kicsit irigyled a mágusok teleportációs képességét, de egy napon talán te is képes leszel elsajátítani.