50. fejezet

l50.jpg

Még a vereség nyomasztó árnyéka kísér, amikor visszaérsz társaiddal a hordád főhadiszállására. Elszörnyedve látod, hogy az épületek nagy része le van rombolva, némelyik helyén mindössze egy kráter maradt. Mindenhol sebesültek és halottak. A térség közepén hordaparancsnokod üvölti parancsait, vagyis inkább próbálja a lelket tartani a túlélőkben.

- Mi… mi történt itt? - lépsz hozzá. - Az Uralkodó…?

Magirox páncélját vér és korom borítja. Ahogy feléd fordul, arcát eltorzítja a fájdalom és düh.

- Nem, az a féreg nem mer minket megtámadni. Amikor a túlélő Ellenségről meséltél, senki sem hitt neked - de mégis igazad volt Wyhetrqaxx, egyike az Ellenség Lordjainak, akiket a Felszín visszahódításakor hordáink legyőztek, úgy tűnik, túlélte a csatát, valószínűleg mágia segítségével. Úgy tűnik, most lett elég erős ahhoz, hogy újra megmutassa magát. Ereje teljében van! Ha fel vagyunk készülve rá, és a hordák együtt dolgoznak, akkor most sem lett volna gond, hogy megsemmisítsük. Azonban váratlanul csapott le, és a többi horda támogatása nélkül nem boldogultunk vele. Erőfeszítés nélkül szippantotta el harcosaim lélekenergiáját, csak száraz héj maradt utánuk.

- Ha szabad megjegyezni, Uram, a hordák közti gyűlölködésnek véget kell vetni, és össze kell fognunk - nem csak Wyhetrqaxx elpusztítása miatt, hanem azért is, hogy végre beteljesítsük a célt, amiért visszahódítottuk a Felszínt - újraépítsük a világot.

Magirox elégedetlenül horkant.

- Először ezt szeretném itt újjáépíteni.

Bólintasz.

- Még valami, Uram. Az Uralkodó - hatalmas serege van. Megtaláltuk a Citadelláját, de vereséget szenvedtünk.

- Hát, amint látod, most nem tudok újabb katonákat adni - tárja szét karját tehetetlenül a parancsnok.

- Rendben, megértem. Én mindenesetre utánajárok a dolognak, talán van valamilyen egyéb megközelítés, ami kevésbé direkt… talán egyedül is célt tudok érni.

- Várj csak, Asmodeus Mortimer! Túlontúl kevesen maradtunk, és túl értékes vagy ahhoz, hogy ilyen könnyelműen kockára tegyem az életed!

- Ne aggódjon értem, tudok vigyázni! - aztán, mielőtt hordaparancsnokod tovább marasztalhatna, futva indulsz vissza, a Citadella felé.