53. fejezet

l1.jpg

Fhtoqaxx egyike volt az Ellenség Lordjainak, akik fajuk győzelme után hátramaradtak a bolygótokon, hogy az élet utolsó szikráit is elpusztítsák rajta. Fhtoqaxx tornya a Hegytől irtózatosan messze, egy távoli kontinensen található. Ennek ellenére, ő volt az első, akire a galetkik lesújtottak és elpusztították. A Lordot még számottevő pszionikus képességei sem mentették meg. Ha valóban ott rejtőzik a Senki, eléggé nehéz lesz hozzá eljutni… Ha nem lehetetlen. Annak idején, a Hegy belsejében volt egy mágikus kapu, amely segítségével nagy távolságokat lehetett megtenni, akkor így jutottatok el Fhtoqaxx tornyához. A kaput azonban nem tudnád egyedül üzemeltetni, a megfelelő eszköz nélkül. De mi a helyzet a lélekkufárokkal? Ők biztosan tudnak valami módot a gyors utazásra.

A lélekkufárok megtalálása sosem okoz igazi gondot. Megszokott táborhelyek között ingáznak, hogy a vásárlók könnyen megtalálhassák őket. Nincs más feladatod, mint felkeresni egy ilyen táborhelyet, és ott várni.

A legközelebbi táborhely egy magaslat egy domb tetején, falakkal és egy kis toronnyal. Jól védhető, és a környék jól belátható innét. Nem mintha a kufárt bárki is meg akarná támadni, de azért jobb az óvatosság. Szerencséd van, egy kufár épp a táborhelyen tartózkodik. Testőrei, e felettébb különös lények, észrevétlenül, szinte láthatatlanul vigyáznak rá. Amikor táborát megközelíted, széles mosollyal fogad.

- Név, kedvenc vásárlóm! Kiváló új relikviáim érkeztek, meg akarod tekinteni őket?

- Ezúttal nem vásárolni jöttem, információt szeretnék.

- Mindenfajta árucikkel kereskedem…

- A gazdáddal szeretnék találkozni.

A lélekkufár arcán megfagy a mosoly.

- Az Uram kedveli a magányt. Sajnálom, de nem segíthetek.

Nagyot sóhajtasz. Nincs más lehetőséged, mint az őszinteség.

- Rendben, információt kínálok az információért cserébe, méghozzá fontos információt. Tudom, hol van a császár, és mi történt vele. És ami még fontosabb, az Ellenség egy lordja túlélte a háborút, és lehet, hogy pont a te Urad lakhelye felé tart. Annyit kérek csak, hogy beszélhessek vele.

A kufár elgondolkodik, majd szeme a távolba réved, mintha egy rövid ideig ott sem lenne. Aztán bólint. Az Uram hajlandó fogadni. Itt van ez a kristály. Keress egy térkaput - a szövetséged már nyilván épített egyet. Lépj át rajta úgy, hogy a kristályt hegyével előre fordítod.