54. fejezet

l54.jpg

Átlépsz a térkapun, kezedben a lélekkufártól kapott kristállyal. Egy kövekkel borított síkságon találod magad. Egy gigantikus épület magasodik előtted. Hatalmas, fekete, fémszerű állványokon nyugszik, mint egy óriási bogár, tetejét nem is látod. Fhtoqaxx tornya, itt vívtátok első csatátokat az Ellenséggel. Ahogy közelebb érsz, egy, a lélekkufárhoz hasonló furcsa lény terem előtted.

- Üdv, Név. Már vártuk az érkezésedet. - intésére egy hatalmas fekete korong jelenik meg mögötte a porban. Int, hogy lépjetek rá. Habozás nélkül követed. Ahogy a korongra lépsz, meglódul körülötted a világ. Elképesztő sebességgel száguldotok felfelé. A korongnak semmiféle pereme vagy kapaszkodója nincsen, de nincs is rá szükség. Valamilyen láthatatlan erő présel téged mozdulatlan, függőleges állapotba. Elsuhantok az építmény rémisztően idegen tömege mellett. A szintek nagy része most is üresen áll, bár némelyikben apró alakok pakolnak hatalmas ládákat, de nem tudod igazán megfigyelni őket. A száguldás minden átmenet nélkül torpan meg. Előreesel, de szerencsére a korong szilárd padlón nyugszik. Öklendezve könnyítesz magadon.

- Időbe telik, amíg hozzászoksz - szólal meg egy elbűvölő női hang. Felpillantasz. Egy karcsú, ám izmos végzetúrnő áll előtted. Feltűnően szép - hosszú, barna haja a vállára omlik, nagy barna szeme, szabályos arca teszik tökéletessé az összképet.

- Hát, nem a legjobb belépő - nyögöd, ahogy feltápászkodsz, és megtörlöd a szádat. - Név vagyok.

- Tudom - mosolyodik el ő még széleseben. - Én pedig Lady Alvariel vagyok. Sokan inkább a Senki néven ismernek, de azt nem nagyon kedvelem. Gyere, legyél a vendégem!

Fhtoqaxx tornya félelmet és halált sugároz, de a Lady ezt a középső szintet egész otthonosan berendezte. A földön puha párnákat helyezett el, a falakat színes szőnyegek díszítik, a levegőt illatos füstölők teszik kellemessé. A vendéglátás segít abban, hogy feloldódj, és nyíltan beszélj jöveteled céljáról. A Lady figyelmesen hallgat.

- Mit vártok tőlem? - szólal meg legvégül.

- Én elég nyíltan beszéltem, de Önről nem tudok semmit. Csak annyit sejtek, hogy jelentős hatalommal bír, amely talán még a hordaparancsnokokét is meghaladja. Talán mondhatjuk, hogy Ön jelenleg a leghatalmasabb végzetúr a világunkon.

A Lady elmosolyodik a bóktól, de látszik, hogy komolyan is veszi.

- Fogalmazzunk úgy, hogy jó időben voltam jó helyen, amikor a befolyást és hatalomszerzést tanították. A császár bizalmasai közé tartoztam, és a Felszín visszahódításakor megláttam a lehetőségeket, elsőként indítottam be jövedelmező vállalkozásomat.

- De hát honnét az a rengeteg relikvia…

- Haha, nem kell semmi különösre gondolnod! A legtöbbet egyszerűen más végzeturak adják el. Olcsón veszek, drágábban adom el, ez az üzlet titka. De elsőként sikerült ennek a toronynak a titkait is felfednem - mutat körbe. A merészségemnek pedig profit volt a jutalma. De tudod mit? Szállj meg nálam néhány napra. Vadássz, portyázz a környéken kedved szerint, a lélekkufáraim a rendelkezésedre állnak! Addig átgondolom, milyen megoldást találhatunk a helyzetre.

- Köszönöm! Ennél többet nem is remélhettem - hajolsz meg.