55. fejezet

l54.jpg

Türelmesen várakozol, hogy Lady Alvariel fogadjon. Az úrnő végül időt tud szakítani rád, bevezetnek a fogadóterembe.

- Kedves Név! Remélem, megfelelő zsákmányt találtál a környéken. Átgondoltam, amiről korábban beszéltünk. De közben történt valami érdekes. Más hordák is követet küldtek hozzám, hasonló kéréssel! Minden horda tőlem reméli a megoldást, mintha önmagában a bolygó leghatalmasabb hadserege nem lenne képes megbirkózni ezzel a problémával! Különös, nem?

Elképedten bámulsz, szóhoz sem jutsz.

- Megmondom, mi a megoldás - folytatja a Lady. - Szépen felhagytok a folyamatos viszálykodással, összefogtok, és együtt megsemmisítitek a lidérccé vált császárunkat! A seregeivel együtt. Utána pedig nem ártana felhagyni ezzel az egész öldökléssel, helyette inkább szépen telepedjetek le, kezdjétek el az újjáépítést. Hosszútávon az én üzletemnek sem tesz jót ez a folyamatos háborúskodás!

- De hát… az Ön kristály hordája ugyanúgy kiveszi a részt a viszályból!

- Ó, szó sincs róla! Mindössze megpróbálnak rendet teremteni.

Hitetlenkedve rázod a fejed. A korábbi szívélyes beszélgetés után nem erre számítottál. De Lady Alvariel egyértelművé teszi, hogy a beszélgetést befejezettnek tekinti. A testőrök elkísérnek a lift-koronghoz. Egy hatalmas, üveggel fedett ablaknílás mellett haladtok el. Szédítő magasságban vagytok. A távoli dombok között valami furcsát pillantasz meg. Egy óriási, lapos kört, szélén hat, szabályos távolságokra elhelyezett lángoló máglyával.

- Miféle rituálé folyik ott? - fordulsz a katonákhoz.

- Semmi közöd hozzá - noszogatnak a lift felé. Az újabb gyomorforgató utazás után ismét lent vagytok. Elhatározod, hogy körülnézel a dombok között, de amikor leértek az épület aljába, szinte keresztül löknek a térkapun, amely visszarepít a saját területedre.