6. fejezet
l6.jpgAz elmúlt napok, hetek eseményei után igazán hálás lehetsz, hogy az Egyezmény létrejött. A háború végeztével elszabadult a káosz. Az ünneplés, a békés letelepedés szóba sem jöhetett. A csata túlélői nem dicsőséget éreztek, csak keserűséget, gyűlöletet és haragot. A vezetők egymásra mutogattak, árulónak nevezték egymást. Kétségbe vonták, hogy az Ellenség utolsó katonája is megsemmisült, azt állították egymásról, hogy az Ellenség ügynökei. A galetkik hamarosan négy csoportra szakadtak, vagy ahogy most nevezik, a hordákra. Az árulónak bélyegzés csak egy ürügy volt, mindenki a hatalmas új meghódított világ fölötti uralmat akarta magának. Az összecsapások borzalmasak voltak, és rövidek. Ha egy galetki képes volt egy másikat elpusztítani, megszerezhette óriási mennyiségű lélekenergiáját, amitől sokkal hatalmasabbá vált. A leghatalmasabbak összecsapásának sokszor nem volt túlélője: elszabadult lélekenergiájuk gyilkos vortexként tombolt tovább.

A gyűlölet és elvakultság maszkja mögött maradt még valami a hordák vezetőiben, vagy ezzel is csak saját céljaikat és hatalmuk növelését szolgálták, nem lehet tudni. Mindenesetre, találkoztak egy napon, és képesek voltak tárgyalni, anélkül, hogy elpusztították volna egymást. Megszületett az Egyezmény: ha egy galetki megöl egy másikat, számkivetetté válik, és a többiek szabadon levadászhatják. A párviadalok persze elkerülhetetlenek, és a győztes lélekenergiáját veheti a vesztesnek, de csak annyit, hogy a másik ne pusztuljon bele. És attól a naptól a galetkik végzeturaknak hívták magukat, akik az egész bolygón élet és halál urai. A hordák közti viszály fellángolt, különösen, hogy most már nem kellett tartani a végső megsemmisüléstől - elvégre mindenki a legerősebb, leghatalmasabb akar lenni. Annyit csatáztál emiatt az elmúlt napokban, hogy tudod - ha nem lenne az Egyezmény, már a te lélekenergiád is ott keringene valamelyik vortexben.