61. fejezet

l12.jpg

Kitört a háború a kristály hordával. A harc elszánt és kíméletlen. És ami a legrosszabb, azt sem tudod, hogy miért zajlik. Illetve, egyetlen dolgot tudsz elképzelni: annak ellenére, hogy ők nem vettek részt a Felszín visszahódításában, valamilyen módon mégis elkapták a fertőzést. A te példád és tanításaid nyomán hordatársaid minden erejüket megfeszítve küzdenek, hogy visszaszorítsák elméjükben az Ellenség befolyását, több-kevesebb sikerrel. De a Lady katonáinak nem volt senki, aki megtanítsa, mi ez, és hogyan próbálják leküzdeni. A kristály horda tagjai fanatikus elszántsággal harcolnak, ami alátámasztja ezt. Ráadásul hihetetlen regeneráló képességgel rendelkeznek, és képesek elszívni mások varázserejét. Talán a fertőzés mellékhatásai ezek… talán másé, nem tudhatod.

A háborúnál van nagyobb probléma is. A csatlósokból összeállt óriás - időközben Teremtménynek nevezték el - jónéhány alkalommal felbukkant, és magányos végzeturakat, kisebb táborokat és településeket semmisített meg. Hordaparancsnokod minden esetben csapatával a helyszínre sietett, de mindig későn érkezett, így a fegyver erejét még nem volt lehetősége kipróbálni. Mindenesetre úgy tűnik, hogy a Teremtmény nagy kanyarokkal és kitérőkkel, de a Rúvel hegy felé tart. Minden ott kezdődött, és úgy látszik, ott is fog végződni.

A Felszínt eközben meglepő sebességgel hódítja vissza a természet. Részben önerőből, részben pedig a nemcsak egymás gyilkolásával foglalkozó értelmes fajok segítségével megindult a bolygó revitalizációja. Egyre gyakrabban látsz növényeket, állatokat. És persze ezzel együtt megjelentek a nagyragadozók. Most, hogy van elegendő élelem, felébredtek hosszú álmukból, előbújtak rejtekhelyükről, és megkezdték a vadászatot. Szerencsére elég felkészült vagy, hogy szembeszállj ezekkel a lényekkel is. Tegnap a távolban egy hegyi óriást láttál. Már várod az alkalmat, hogy összemérhesd erődet egy ilyen legendás teremtménnyel…