62. fejezet

szferakurnoje.jpg

A kristály horda teljesen őrült módon viselkedik, ez nem vall rájuk. Egyszerre állnak háborúban minden szövetséggel. Bármennyire erősek és elszántak is, egy ilyen háborút nem lehet megnyerni! A Lady és lélekkufárjainak hideg racionalitása szöges ellentétben áll ezzel. Talán van valami az egész mögött… Tegnap egy olyan incidens történt, ami még jobban megzavart, és még inkább úgy gondolod, hogy valami itt nincs rendben. Összeakadtál egy kristály hordás harcossal. Felkészültél a harcra, egyre közeledtetek egymáshoz, készítetted a varázslatodat… Aztán a döbbenettől majdnem elejtetted a fegyveredet. Egy pillanatig azt hitted, hogy saját magaddal nézel szembe! Ellenfeled is megtorpant, de ő inkább érdeklődve, mint meglepődve félrehajtotta a fejét, és várakozóan szemlélt téged.

- Te nyomorult klón, hogyan voltál képes ellopni a testemet?

Ő azonban csak megvonta a vállát.

- Ne tartsd magad ilyen sokra! Ha azt mondanád, hogy te vagy a klónom, azt is sértésnek venném!

A következő pillanatban már röpködtek egymás felé a varázslatok. Sajnos, egy korábbi csata miatt már sebesült voltál, így ebben a párviadalban is alulmaradtál. Micsoda megaláztatás! A kristály horda tagjai a sebesülteket sem tisztelik, a pihenő, rejtőzködő végzeturakat is felkutatják, és orvul megtámadják. Ezúttal igyekszel egy olyan rejtekhelyet találni, ahol biztosan nem bukkannak rád. A barlang bejáratát egy bokorral álcázod. Szinte azonnal hosszú álomba merülsz. Álmodban egy kígyótestű nő üldöz, valamit mondani akarsz, de te tudod, hogyha utolér, megsemmisülsz, ezért inkább menekülsz előle. Az álom hirtelen ér véget, és máris átléped az ébrenlét küszöbét, köszönhetően fejlett érzékeidnek. Egy árnyék jelenik meg a bejárat előtt. Megmarkolod a fegyveredet, ahogy az alvás béklyóinak legutolsóit is lerázod magadról. Felkészülsz a harcra. Meglepetésedre azonban egy ismerős hang szólal meg.

- Név, ne mondd, hogy előlem rejtőzöl!

- Drakin! Te vén csirkefogó! Hihetetlen, hogy a kristály férgek még nem koncoltak fel!

- Én jobban tudok vigyázni magadra, mint te a saját életedre! Szóval értem ne aggódj.

- Öreg, ritkán futunk össze, de akkor mindig tudsz valami hasznos tanáccsal szolgálni. Mit tegyek most? Tegnap a saját hasonmásommal találkoztam!

Drakin mindentudóan bólint.

- A Senki tervei sokszor kuszák és átláthatatlanok… de mindig konkrét célokat rejtenek. A kristály végzeturak elszívják a harcban a tudásotokat, az ismereteiteket, sőt, a személyiségeteket is. Nem érdekli őket, hogy győznek vagy vesztenek, egyszerűen csak az információt gyűjtik.

- De hát… hogyan?

- A mágiát használják. Amikor lesújtanak rád, akkor lopnak el belőled egy-egy darabot. Nem érezted, hogy a támadáskor a manád is megcsappanna? Nos, ilyenkor nemcsak a varázserődből lopnak.

- Hihetetlen… De mi a céljuk ezzel?

- Azt én sem tudom, de biztos, hogy rosszban sántikálnak. Semmisítsétek meg a táborukat, ha nem tudnak háborúzni, azzal biztosan visszavetitek őket!

- Ezt magamtól is kitaláltam… Mindenesetre köszönöm az éleslátásodat a dolgokkal kapcsolatban. Megpróbálom majd kideríteni, mi lehet a dolgok mögött!