63. fejezet

oglyth.jpg

Az egymással összefogó szövetségek már a Kristály Szövetség táborának falát ostromolják, egymás után dőlnek le az épületek. A kristály végzeturak menekülnek, vagy a katakombák mélyén próbálnak elrejtőzni. A győzelem teljes! Edralian elégedetten fordul feléd.

- Azt hiszem, ideje meglátogatnom a Ladyt, és sarcot kivetnem a kufárjaira! Ezután a kis atrocitás után elvesztették a semlegességüket.

Furcsa… mintha remegne a föld. Nyilván a leomló épületek teszik. De nem, a remegés erősödik…. A csatazajt is túlharsogó rémült kiáltások ütik meg a fületeket. Aztán már ti is látjátok. A Teremtmény közeledik. Irtózatos egy monstrum, még nem volt lehetőséged közelebbről megcsodálni. Kinyújtott karokkal, kapzsi tekintettel közeledik a tábor romjai felé.

- Hagyjuk, hogy befejezze, amit elkeztünk, parancsnok?

- Dehogy! Itt a lehetőség, hogy egyszerre végezzünk mindkét ellenféllel! - int az apródjának, aki egy womathot vezet elé. A békés teherhordó hátára van erősítve a hatalmas kard. Edralian kihúzza a hüvelyéből, és könnyedén felemeli. - Gyere csak, de Szörny! - kiáltja, és a fegyvert forgatva rohanni kezd a lény felé. Te és számos hordatársad követitek.

A Teremtmény szinte vakon, rátok ügyet sem vetve menetel. A parancsnok első csapása mélyen a lábába vág. A lény fájdalmasan felhördül, megáll, és lenézve végre észreveszi, miféle veszély fenyegeti. Hatalmas mancsával lesújt, de túl lassú. Edralian fürgén odébb ugrik, és újból lecsap. Közben ti varázslatokkal bombázzátok a lényt. Láthatóan képes fájdalmat érezni, de ez csak dühét fokozza. Újabb találatok érik, végül a parancsnok túlzottan lelassul, ő sem képes hosszú ideig forgatni ezt a hatalmas fegyvert. A mancs telibe találja, ájultan repül odébb. De ekkorra már a Teremtmény is a végét járja. A varázslatok bevégzik azt a munkát, amit a fürgén szabdaló varázskard elkezded. Végül bömbölve elzuhan, elterül, és nem mozdul többé. Félve közelítitek meg. A parancsnok szerencsére életben van, egy gyógyító azonnal megindítja a mágikus regenerációt. Ekkor a Teremtmény elkezd felszakadozni, testdarabkái lábakat növesztenek, mint holmi óriási bogarak, és elkezdenek futni minden irányba! Nem vagyok restek, irtjátok, pusztítjátok a visszataszító lényeket. Végül nem tudod, volt-e olyan, amely túlélte a pusztítást, de annyi bizonyos - a Teremtmény megsemmisült, és a Kristály Szövetség is vereséget szenvedett. Itt az ideje az ünneplésnek!