64. fejezet

l28.jpg

Napokon át tart a vigasság, ünneplitek a kettős győzelmet. Edralian időközben felépült sérüléseiből. Ő az ünnepelt hős, a Teremtmény legyőzője, és mellesleg a legtöbb alkoholt is ő issza meg. A Kristály Szövetség raktárait kifosztottátok, van ennivaló bőven. Te magad is számos éjszakát alszol át boldog öntudatlanságban. Végül azonban eljön az ünneplés vége, és visszatér minden a régi kerékvágásba. A parancsnok küldötteket meneszt a Ladyhez, de a próbálkozás már ott kudarcot vall, hogy a megnyitott térkapukkal nem képesek a végzeturak a Lady citadellájához eljutni.

- Tud egy-két trükköt az az átkos boszorkány… - morogja a parancsnok. Második próbálkozásként egy lélekkufárt fogtok el, de alig kezdenétek el a kínvallatást, futárok érkeznek számos más szövetségtől, és követelik a kufár szabadon bocsátását, vagy a pusztítás citadellájának bevetésével fenyegetődznek. Végül Edralian csak egy üzenetet bíz a kufárra, úrnője felé - ahogy az ábrázatukból meg tudod ítélni, az üzenet nem túl barátságos.

Mindemellett, társaid felszabadultnak, megkönnyebbültnek tűnnek. Te azonban lelked mélyén érzed, hogy még nincs vége. A Kristály Szövetség vissza fog térni, így vagy úgy - és amikor ez megtörténik, jó lenne többet tudni a szándékaikról.