76. fejezet

kristalyhegy.jpg

Elkezdődött. A végzeturak egymás után foglalják el a manapilonokat a derholebektől, te sem akarsz kimaradni a vadászatból. Magadba szívod a manó lélekenergiáját, majd közelebbről is szemügyre veszed a manapilont. Egy élére állított, lapos és ovális kő, egy kör alakú kőlapon. A kőlap stabilan a földbe van süllyesztve, peremén ismeretlen írásjelek sorakoznak. Maga a pilon dísztelen, de ahogy ráhelyezed tenyeredet, és behunyod a szemedet, lassan melegedni kezd, és képek jelennek meg előtted. A levegőben suhansz, alattad jeges táj. Aztán a havas síkságot hullámzó tenger váltja fel, amelyet egyresűrűbben jéghegyek tarkítanak. Még soha nem láttál ilyet, pláne nem ilyen perspektívából, nem győzöl gyönyörködni a táj hideg méltóságában. Aztán feltűnik egy mindegyiknél hatalmasabb jéghegy, megcélzod, száguldasz felé… Megrázkódik a tested, ahogy a pilonon keresztül fókuszálod a lélekenergiát. Egyszerre belecsapódsz a jéghegybe, te vagy maga az energia, és ugyanakkor távolról szemléled az egészet. A koncentrált fókuszod épp, hogy csak megolvaszott egy apró jégcsapot a hegyen. Elborzadsz rajta, hogy milyen irtóztató mennyiségű energiára lesz erre szükség.