77. fejezet

viharkupola.jpg

Az elmúlt napok a pilonokat őrző manókkal való csatározással teltek, és azzal, hogy minden megszerezhető lélekenergiát a jéghegy megolvasztására koncentráltál. A munkád cseppnek tűnik a tengerben, mivel veled együtt sok száz másik végzetúr is dolgozik, elérkezik végül a nap, amikor a jéghegyből csak csonkok maradnak, és előbukkan a vibráló energiamező, amely az alvó triklem drakoldert rejti. Ez alkalomból hordaparancsnokod ismét eligazítást tart, a két mágus most is ott van vele. A hordaparancsnok biztató és dicsőítő beszéde után Mafelon emelkedik szólásra.

- Tudom, hogy mindent megtettetek, de ennél több kell! Ez egy verseny, amelyben a többi hordával küzdünk, hogy a dicsőség a mienk legyen. Egy jéghegyet megolvasztani ilyen távolságról a pilonok segítségével óriási tett volt - de nem elegendő. Zarknodot egy energiaburok védi, amíg azt át nem törjük, hiábavalóak voltak az eddigi erőfeszítéseink. Szerencsére, a pilonok által koncentrált energia képes az energiaburkot is meggyengíteni, ugyanúgy, ahogy a jéghegyet is képes volt megolvasztani. Tehát ugyanazt kell tennetek, mint eddig, csak még nagyobb odaadással, még több motivációt várok el tőletek!

Sokan felnyögnek, hiszen már eddig is mindent beleadtak az erőfeszítésekbe, nem számítottak rá, hogy a jéghegy megsemmisítése után tovább kell folytatni a munkát.

- Egyre gyengébbek leszünk, a renegátok, akik nem foglalkoznak ezzel, előnyre tesznek szert velünk szemben. A párviadalokban egyre gyakrabban győznek. Hová vezet ez az egész, mi lesz a jutalmunk, ha végül sikerül felébresztenünk Zarknodot?

- Ne aggódj - inti le Edralian hűvösen. - A jutalmatok nem marad el. Mint ahogy a hűtlenek és lusták büntetése sem. Remélem nincs több kérdés. Most menjetek, amíg itt tétlenkedtek, a többi horda tagjai már az energiaburok megsemmisítésén fáradoznak!