78. fejezet

alvodrakolder.jpg

Az energiaburkot végül sikeresen áttörtétek, de sok hordatársad már az ereje végét járja. Minden megszerzett lélekenergiát arra költöttek, hogy a manapilonokon keresztül fókuszálják, ezért szervezetük legyengült - lassan már vadászni sem lesz erejük. Nem tudod, Mafelon hogyan fanatizálta őket, de az biztos, hogy valami varázslatot kellett, hogy használjon, mert a végzeturak természetüknél fogva képtelenek az ilyen szintű összefogásra és csapatmunkára. A pilon használatakor, a távolba tekintve megpillanthatod végre az alvó drakoldert. Fenséges látvány, az ősi idők leghatalmasabb, és egyben halhatatlan teremtménye. Teste óriási, nagyobb, mint a sárkányoké. Izmai hihetetlen rugalmasságról, erőről és gyorsaságról árulkodnak, testét áttörhetetlennek tűnő természetes páncél fedi. Feje tetején csápok végén "apró" szemeket látsz. Ezek még a lény álmában is folyamatosan, öntudatlanul fürkészik környezetüket. Ha el lehet hinni azt, amit a mágusok mondtak, minden egyes szem pillantása irtózatos mágikus erőt hordoz, egyetlen pillantás tőlük elegendő egy mégoly hatalmas teremtmény azonnal megöléséhez, kővé változtatásához vagy tökéletes megsemmisítéséhez. Fenntartásaid vannak azzal kapcsolatban, hogy mennyire tesz jót a világnak egy ilyen végtelen hatalmú, és irányíthatatlan lény felébresztése, de semmi kedved sincs, hogy szembeszegülj hordaparancsnokod akarátával.

Edralian újabb gyűlést tart, ahol megtudod, már közel a győzelem: Zarknod ébresztésének utolsó fázisa van hátra, a manapilonok energiájával magát Zarknodot kell bombázni, hogy felébredjen ezeréves álmából. Némi sajnálatot érzel a derholeb manók iránt: törzseik mostanra gyakorlatilag már kipusztultak. Nekromantáik utolsó próbálkozásként feltámasztják halott társaikat, de az imbolygó zombik semmivel sem jelentenek nagyobb kihívást vagy keltenek több félelmet egy magadfajta végzetúrban.