79. fejezet

zarknod.jpg

Az elmúlt éjszakára örökre emlékezni fogsz. Társaitokkal vadul fókuszáltátok a manapilonokat, lélekenergiátok utolsó maradékát lőttétek vele az óriási méretű alvó szörnyeteg felé. Aztán egyszercsak megremegett a föld. A manapilonok némelyike darabokra robbant, hátra repítve téged is. Amikor magadhoz tértél, döbbenetes látvány tárult eléd. Az ég tökéletesen tiszta, ezernyi csillag ragyogása kápráztat el. Már korábban is előfordult, hogy rövid időre a felhők közt rés nyílt, és megcsodálhattad ezeket az égi tüneményeket, de most az összes porfelhő végleg eltűnt, mintha elfújták volna őket. Kicsit olyan érzésed van, mintha az egész világ megtisztult volna. Elmúlt a hetek óta tartó fejfájásod és rossz közérzeted. Csak fekszel ott, és élvezed a csendet, belélegzed a friss levegőt, és gyönyörködsz a csillagokban. Aztán meleg fuvallatot érzel, és a csillagokat egy fekete árnyék takarja el. Egy hatalmas test repül feletted, szárnyak nélkül. Furcsamód nem érzel pánikot, inkább végtelen nyugalmat, mintha egy láthatatlan kéz simítana végig elméden. Egy határtalanul bölcs lény szavai visszhangoznak a fejedben:

- Köszönöm, hogy felébresztettetek! Látom, a világ hatalmasat változott, amíg aludtam. Nem hittem volna, hogy pont ti, e végtelenül halandó faj képes lesz elűzni az Ellenséget, akivel még én sem boldogultam. Gratulálok nektek! Nem kell félnetek tőlem, sőt, szeretném hálámat tolmácsolni!

Energiafolyam ömlik át a testeden. Olyan érzés, mintha a világ összes boldogsága, öröme ami egy érző lényt érhet, egyszerre érne el. A katakrzis olyan csúcsáig jutsz el, amiről korábban nem is álmodhattál, tudattalanul is potyognak a könnyeid a csodálatos érzéstől. Megcsapolt életenergiád újult erőre duzzad, tartalékaid feltöltődnek, elmúlik minden fáradtságod. Mintha az isteni teremtmény a felébresztésére használt energiát valamiféle módon maradéktalanul visszaadta volna nektek! A lény hangja néhány perc múlva újra megszólal.

- Bár útjaink különböznek, a célunk azonos. Vissza kell állítanunk a bolygó korábbi állapotát. És ha kérhetem, akkor közben lehetőleg ne semmisítsetek meg rajta minden életet…