9. fejezet
l9.jpgAmióta a szétszóródott végzeturak megtalálták egymást és szövetségeket alapítottak, a hordák közti ellentét még jobban kiéleződött. Természetesen, csak az azonos hordába tartozók alapítanak közös szövetséget, de botorság lenne azt gondolni, hogy a szervezet célja mindössze a közös védelem és a biztonság lenne. Nem, távolról sem. A szövetségek elsődleges célja, hogy szervezetten tudják levadászni a magányos végzeturakat, vagy akár gyengébb szövetségeket. A szövetségek szíve a mágikus lélekkút, e köré építik falaikat, tornyaikat, erődítményüket. A lélekkútba gyűlő energia - amelynek növekedéséhez az újoncok is hozzájárulnak - a forrás a szövetség által emelt gyakran mágikus természetű kreációknak. Az átokpiramisok és pusztító citadellák korántsem a védelmet szolgálják, de nem ám. Hatékony fegyverek más végzeturak kifacsarásához. Olyan borzalmas eszközök, amelyek kísértetiesen emlékeztetnek az Ellenség által használt technológiára. Márpedig ha azokat a fegyvereket használjuk, amiket az Ellenség, ráadásul saját fajtársaink ellen, vajon miben leszünk jobbak náluk?

Számos, szövetségek közötti háborúról is hír érkezett. A gyenge szövetség megadja magát, a győztes szétkergeti tagjait, és lélekkútját kimerítik az utolsó cseppig, kiszárítják. Az egykori hordaparancsnokok tétlenül - vagy elégedetten? - nézik a csatározást, de legalább nem csatlakoznak egyik oldalhoz sem.