Mély kút

1-es kaland

kut.jpg

Egy kövekkel körberakott üregre leszel figyelmes. Egy régi, mostanra kiszáradt kút! Valószínűleg nincs semmi az alján, de a kíváncsiság nem hagy nyugodni, ezért később visszatérsz, hogy alaposan megvizsgáld. Egy kötelet rögzítesz egy közeli fakezdeményhez, és megpróbálsz leereszkedni a kútba.

1. próba: mászás

tozegelemental.jpg

Ahogy ereszkedsz lefelé, elnyel a sötétség. Egy átlagos lény valószínűleg kellemetlenül érezné magát a szűk, sötét üregben, de te nem vagy átlagos lény. Valójában ez sokkal inkább elemed, mint a nyílt, világos síkság. A kötél épphogy elégnek bizonyul, eléred a kút alját. Az ég fölötted csak távoli, fehér pont, körülölel a jótékony sötét. Szemed már hozzászokott a megváltozott fényviszonyokhoz, ezért nemcsak érzed, látod is, hogy nem vagy egyedül. Egy torzszülött itt keresett menedéket - vesztére.

2. próba: csata

A kút mélyén számos tárgyat találsz. Egy részük talán a lény zsákmányaitól származott, de a legtöbb sokkal régebbi. Ezek a csontok és ismeretlen rendeltetésű holmik számos történetet tudnának mesélni az elmúlt évszázadokról, évezredekről. Összegyűjtöd, amit hasznosnak ítélsz, és úgy gondolod, a lélekkufár hajlandó megvenni tőled lélekgyémántokért. Ezután elhagyod a kutat.
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot!

Vissza a kalandokhoz