Tündércsillag

183-as kaland

tunder.jpg

Vadászatod során egy apró driádot találsz. Első reflexből elpusztítanád, hogy lélekenergiáját vedd, de aztán megszánod. Lélekenergiája úgysincs sok… Foglyul ejted, és mikor abbahagyja a háló tépkedését és rángatását, lassan, szelíden elkezded beidomítani.

1. próba: idomítás

osi_var.jpg

Az idomítás hosszú folyamat, de végül hűséges követő lesz belőle. Nevet is adsz neki, Tündércsillagnak hívod. A driád mindenhová követ téged, nem egyszer megmenti az életedet. Egy alkalommal egy romos erődítményt kutattok át együtt, ősi kincseket keresgélve, amikor egy ellenséges teremtmény keresztezi utatokat. Egy driád! Mindhárman meglepődtök egy pillanatra. Az idegen driád szemében gyűlöletet látsz, amiért szerinte rabszolgasorba taszítottad társát. Kedvenced megijed - nyilván nem akar saját fajtársa ellen harcolni. Hirtelen elhatározással a harc helyett felejtést bocsátasz a szörnyre.

2. próba: felejtés

Tudod, hogy jó döntést hoztál, mert ez után a csata után soha nem lenne már a kapcsolatotok ugyanolyan. Az erőd belső szentélyét hatalmas, vasalt ajtó védi, amelyet az elmúlt századok sem tudtak kikezdeni.

3. próba: zárnyitás

Az ajtón túl kezd izgalmas lenni a dolog. Évszázadok óta nem járt itt senki, ezek a kincsek még érintetlenek! Nagyon óvatosan mozogsz, hiszen a hely valószínűleg tele van csapdákkal. Az egyik szobában felfigyelsz a padló különös mintázatára.

4. próba: csapdaészlelés

mithrilgolem.jpg

Igen, csakis a kék kövekre szabad lépni! A vörös kövek halálos nyilak áradatát indították volna meg felétek. A szoba végében egy emelvényt látsz, rajta ládák. A kincs! Mohón a ládák felé nyúlsz… és ekkor megelevenedik az egyik kőszobor, ami a ládák mellett áll.

5. próba: csata

mithrilgolem.jpg

Még az első lénnyel harcolsz, amikor már a második szobor is megelevenedik. Tündércsillag értékes másodperceket nyer számodra, amíg ezzel a gólemmel is szembefordulhatsz.

6. próba: csata

Mohón szívod magadba a lélekenergiát, de ekkor észreveszed a szörnyű sebet, amit Tündércsillag kapott. Kétségbeesetten próbálod elállítani a vérzést.

7. próba: sebgyógyítás

Minden igyekezeted hiába, a kicsi driádból lassan elillan az élet. A kapzsiságod vezetett a halálához! Szemedben könny gyűlik. Elhagyod az erődöt, érintetlenül hagyod a kincset. Nem számít most semmi, csak meg akarod adni a végtisztességet Tündércsillagnak. Az erőd kapujában döbbenten pillantasz a kezedben tartott tetemre, illetve amivé vált: egy marék lélekgyémántra. Ez hát a driádok titka… A fényes köveket könnyeid áztatják, ahogy magadhoz szorítod őket.

Vissza a kalandokhoz